![]() |
mooie naam prinsesje??
Catharina-Amalia Beatrix Carmen Victoria.
Wat vinden jullie ervan?? Ik vind de volle naam opzich wel mooi, maar de roepnaam... Nee, Amalia vind ik maar niks. |
Ze had zo'n indianen naam moeten krijgen. (y)
Deze vraag had overigens makkelijk in die andere topic gekund. :) |
dit valt on de categorie - I don't give a fuck
en onder de categorie - "lekker discussieren of een appel wel of neit lekker is" (m.a.w niet discussiewaardig, een apart topic over de naam omfg) |
Ik vraag om een verplaatsing naar de kantine, nog zo'n topic en jullie zien me hier niet meer terug :(
|
Citaat:
nounou, rustig maar, maar je hebt gelijk. Ik had dit topic beter in de kantine kunnen open. I'm sorry!! Kan hij misschien overgezet worden?? please! |
Nee het kan er nog wel bij allemaal.......
|
Citaat:
|
De roepnaam had dan nog beter Catharina kunnen zijn, dan hadden we er nog Cathy van kunnen maken.
Aan de andere kant, van Amalia kunnen we nog Amy maken. Maar nee, ik ben ook (nog) niet zo enthousiast over de naam van 'ons' kindje. |
Citaat:
|
Ach, het had erger gekund.
Ik vind Amalia wel mooi en Catharina ook wel eigenlijk. Catharinaa-Amalia klinkt wel leuk. Victoria vind ik ook wel mooi. Alleen over Beatrix Carmen ben ik wat minder enthousiast. Maar dat is eigenlijk ook wel schattig (namen van beide oma's). |
Citaat:
|
Ik vind het niks, en iedereen in mijn omgeving ook. Het koninklijk paar heeft geen goede smaak voor namen; zelfs Beatrix had nog een betere smaak dan haar zoon (ik wil wedden dat zij stiekem ook haar bedenkingen over de namen had, maar haar mond erover dicht hield)!
(n) Ik hoop dat ze bij volgende kinderen betere namen verzinnen. Ripper |
Ik vind persoonlijk Catharina leuker.... roepnaam:katrientje :D
|
Citaat:
|
Niet echt een leuke naam. Hadden ze dat kind niet beter een leuke naam van deze tijd kunnen geven.
|
Idd, ik vind Charlotte, Sophie, Emma of desnoods Amelie mooier omdat van deze tijd is. Amalia vind ik meer geschikt voor een omaatje met knikknietjes en een rollator.
|
Citaat:
|
ik vind amalia wel een leuke naam, katharina gaat wel en de rest boeit me niet zo, het gaat erom dat haar roepnaam amalia is en die vind ik ook wel t leuks..
|
ik vind alle namen maar debiel, behalve Victoria... is wel mooi :p
|
als iemand iets stoms doet zegt mijn oma altijd: nou amalia kijk toch uit (oid)
maxima begrijpt waarschijnlijk niet dat de naam amalia een beetje ouwbollig klinkt :p de naam ziet er mooi uit, maar het klinkt nergens naar. |
Citaat:
't Komt wel goed met Amelia. |
daar wordt hier al over gesproken:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=683603 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:34. |