![]() |
Kazaa doet het niet help!!
Ik heb pas een nieuwe computer gekocht (bij de Aldi voor de kenners) met windows xp. Ik heb vervolgens kazaa lite gedownload, maar kazaa doet het niet. Hij doet het op zich wel en hij kan ook bestanden en bronnen vinden, maar hij blijft de hele tijd staan op "verbinden" en gaat niet over op "downloaden". Waar kan het aan liggen.
PS: Ik heb geen firewall |
Router of switch dan? :o Of is je computer direct aangesloten op de modem?
|
Citaat:
|
1. Mijn adsl-modem is direct op mijn computer aangesloten.
2. Ik heb verschillende downloads geprobeerd, met meerdere bronnen en geen van allen doet het. :( |
Dan staan alle pc's van bronnen uit lijkt mij.
|
kazaalite doet het zowiezo slecht, hier ook..
|
btw: ik heb verschillende versies van kazaa lite geprobeerd, en bij alle versies kreeg ik hetzelfde probleem. Het lijkt me ook sterk dat de bronnen gevonden worden terwijl de broncomputer uit staat. Please help.
|
Damn is kazaa het belangrijkste in je leven ofzo :rolleyes: Probeer anders een ander p2p programma :)
|
Citaat:
dus zeg de volgende keer gewoon niks. |
Het kan best zijn dat die bronnen al een volle query hebben, dus moet je wachten tot er een 'plekje' vrijkomt. Probeer dan eens iets te downloaden wat erg populair is, een of ander nummer uit de top40 oid.
Geen firewall... :\ |
Ik heb al van alles geprobeerd en geloof me, het probleem ligt niet bij degenen van wie ik wil downloaden. Het ligt dus of aan mijn computer, of iets met mijn verbinding met de supernodes.
HELP :( :( :( |
WTF hij doet het opeens wel, ik snap er nix van, echt vaag. Maar goed, toch bedankt voor de hulp.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:57. |