![]() |
[tekening] De Paus - comicstyle
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=550348
Hey jongens probeerseltje van mij Graag reacties |
Nee, ik vind het lettertype er niet bij passen.
:| |
Grappige stijl, maar het heeft strakkere lijnen en beter kleurwerk nodig.
|
kleuren weg laten
zwart wit en als je er dan een soort van clue (sp?) en een textje bij zet kan het zo in de krant :D wel oke dus |
OK thnx maar Capitain N wat bedoel je met beter kleurwerk? Donkerder of juist lichter? Ik sta graag op nieuwe ideeen.
|
andere techniek denk ik dattie bedoelt
|
Hey this is me :) Ik kom binnenkort met een andere tekening kijken of die iets beter gaat dan dezedit is de eerst die ik gemaakt heb in PSP :bloos: Het is dus nog een beetje wennen
|
Grappig :)
Alleen beetje te dikke en niet-zo-strakke lijnen, heb je 'm op de comp getekend ofzo, of last van Parkinson :P? En idd dat kleuren is een beetje simpel...áls je 'm dan kleurt, doe het dan met wat meer kleur (neem een voorbeeld aan wishmaster bijv. :D...maar misschien beetje te hoog gegrepen). Of anders gewoon zwart/wit ---> lijkt me beter idee. |
Nee ik heb geen ppppaaaaarrrrkkkiinnnssssonnnn :p Maaruh ik heb hem gewoon met de hand getekend en daarna gewoon met tekenstift ge inkt. :) Ik zal wel wat doen met de kleuren ja das misschien beter.
|
Hehe, eindelijk een post van onze stripverslaafde...
Hoe vaak heb je "wie is de baas" al gelezen?? nou, ik heb zaterdag photoshop voor je, sorry voor de wachttijd maar he... je kan niet alles hebben.. tot zaterdag en laters... |
Ik vind het meer een sinterklaas:)
maar wel leuk! |
Citaat:
Wel leuk idd. |
mja wel grappig, jammer van de randjes.. beetje zoals joost 7 jaar geleden tekende :o
|
Jongens ik ga hard aan het werk er is nog veel te verbeteren, binnenkort heb ik een leuke voor jullie.....BEWARE...... :D En bedankt voor de reacties
|
leuke stijl, alleen iets andere baard en hget was sinterklaas geweest
|
Vind hem opzich wel grappig, alleen jammer dat er langs alle grijze lijnen witte ministukjes zitten, dat maakt het slordiger en dat vind ik jammer. Verder wel leuk.
|
tis gewoon een mislukte sinterklaas :o
|
ik vind m wel lollig :)
|
:D Jongens bedankt! Op zondag komt m'n volgende tekening
|
Hij is wel leuk, maar je lijnen, tsjah, en ik zou hem dus ook gewoon zwart wit houden. Verder (y)
|
De Paus draagt een wit kazuifel, dit is net een dementerende sinterklaas
|
Een wat? Een kazuifel? Was da?
|
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=565384
Hey jongens hoe vinden jullie de aanpassing? 'k had toch nix te doen en kwam deze foto tegen op het net ik vin hem zo wel op z'n plek eigenlijk :D Lolletje |
Hahaha, lol...
hoe is het met je wsmchnvrkpr??? ik zie hem vanzelf |
:D Yo, Geen tijd zeker vanwege stage?? :D
Echt een vette bewerking, echt toppie... :D ga zo door, ik zie je nog wel. Laters :D ;) ps. wanneer komt je nieuwe post?? ;) |
hahaha, geniaal, alleen loopt ie wonderbaarlijk genoeg recht :p
|
plaatje werkt niet meer :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:45. |