![]() |
Wat vind jij van stijldansen?
Ik ben dit seizoen begonnen met stijldanslessen. Heb er veel lol in, maar ik weet van mezelf dat je (zeker als jongen) best een drempel over moet om eraan te beginnen. Er bestaan nogal wat vooroordelen over stijldansen... Daarom mijn vraag: wat vind jij van stijldansen? Vind je het leuk, doet het je niets of heb kun je misschien uitleggen waarom je het niks vindt?
|
zegt me niets..
ik waardeer het wel dat je doet, want ik hoor wel vaak dat het stom is enzo.. lijkt me wel leuk voor bepaalde mensen :) |
Ik vind stijldansen echt super gaaf! :D
Ik doe het nu al drie jaar en zie mezelf eerlijk gezegd nog niet stoppen! :o |
Als ik straks echt geen leven meer heb geef ik me op voor een cursus stijldans en poolen :cool:
|
Citaat:
zolang er internet is. |
Heb vorig jaar met m'n vriend aan stijldansen gedaan (en aan salsa), alleen dit jaar gaat het niet meer.
Maar ik vond het wel erg leuk, dus misschien dat we volgend jaar ermee doorgaan. :) |
Leuk, ik wil het zelf ook wel. Maar als ik meer tijd zou hebben, kies ik liever voor andere danslessen. Ook zie ik het niet zo zitten om iedere week weer tussen 14-jarige beginners te dansen. Maar een zomercurcus (bestaat dat?) lijkt me wel heel gaaf. (y)
|
Anders, namelijk....
Ik vind het wel leuk, ik heb het zelf ook 2 jaar gedaan maar dat is inmiddels ook al weer heel wat jaar geleden. Ik zou het nu denk niet meer kunnen... |
Ik ben ook dit jaar begonnen en het is gewoon erg leuk :)
|
ik vind het opzich wel leuk..alleen echt zo ontiegelijk veel mensen die ik ken zitten erop..
ik vind het wel leuk dat het ook een sport is die opzich best veel door jongens gedaan wordt :) |
Anders namelijk: leuk maar ik wil het zelf niet doen. Ik vind het leuk om te zien en om anderen er over te horen maar het past niet bij mij.
|
Ik heb er niets mee, maar ook niets tegen.
|
Leuk, Zal het zelf ook wel willen doen..
Maar niet echt tijd enzo voor. |
nix aan.
|
vooral de mensen die dat doen die ik ken zijn afgrijselijk
|
Leuk, wil ik zelf ook wel. Een aantal vrienden van me doen dat, zowel jongens als meisjes. Het lijkt me wel leuk om al die dansen te kunnen. Maar ik denk niet dat ik het zelf ga doen (heb ook geen partner) :o
|
Citaat:
|
Als jongen gaan stijldansen is een tactische zet,
dames willen spontaan emt je dansen, want je zult de enigste zijn die het kan.. (gala's ed dan). Maar verder vind ik er echt geen hol aan, al is het al om de muziek.. |
Mijn ouders wilden mij naar de dansschool sturen maar daar had ik vroeger totaaal geen zin in....
En nu heb ik spijt :o Nu moet ik mij redden met een simpele quick-step :D |
hhmmm....liever niet
|
ik heb het 2 lessen volgehouden en daarna ben ik ermee gestopt, het is zo saai (n)
|
Ik do ehet nu een paar jaar, en het is heel leuk om te doen.
Ik heb ook meegedaan aan wedstrijden en prive- les gehad. Het is ook een goede manier om met mensen in contact te komen |
Ik doe het nu.. *telt* 11 lessen :P En ik vind het echt leuk, ga er ook mee door denk ik (y)
|
Citaat:
|
Leuk, heb het zelf gedaan.
(stond er niet bij) |
Anders namelijk: Ik weet er niet zoveel vanaf, maar het lijkt me best grappig om te doen :cool:
|
Citaat:
Muziek smaak is nog steeds altijd gebaseerd op een mening, en het lijkt mij sterk dat ze mijn smaak als stijldans muziek gaan gebruiken.. |
Ik heb het bijna 4 jaar lang gedaan. 0wn ik hier de boel even sissy-style :cool:
|
Citaat:
|
Anders, nl:
mwoah, 't is wel aardig. heb 't zelf ook gedaan. (tot goud.) |
Stijldansen is hip !
|
stijldansen is kut, tenminste de regels, kleding, serieuze mensen...
Heb er zelf ook 4 jaar geleden opgezeten en als je ut eenmaal kan is het wel leuk. |
Citaat:
|
Citaat:
Samen gaan doen? :D |
Citaat:
En nu niet meer chatten :nono: :p. |
anders namelijk... het is niet leuk maar wel deel van je opvoeding vind ik, je moet gewoon weten hoe je moet stijldansen.
Ik heb 2 jaar les gehad in een duister verleden, dat was erg gezellig omdat we gewoon leuk groepje hadden en niet echt serieus dansde. Ik moet alleen eerlijk bekennen dat ik nix meer weet en het nu ook niet meer kan :o |
Citaat:
En je zegt zelf, ook al zit je er een jaartje op 'voor je opvoeding', na een aantal jaar ben je het weer allemaal kwijt. Dus je hebt er niks aan (ja je kan een keertje stijldansen op het kerstbal zo eens in het jaar) |
Citaat:
|
Ik ben er zelf weer mee begonnen. Het is voor mij echt lol hebben. Alleen sommige dingen vind ik eerlijk gezegd wel moeilijk en kosten me iets meer oefening, zoals de draai bij de Quick Step.
|
ik doe ut ook voor ut eerst dit jaar maar ben op me 7ende al begonne met line dance daarna line dance nieuwe vorm + wedstrijde......nu wil ik gewoon es styledance uitprobere. Wel kei leuk!!
|
het is best leuk en best belangrijk als je het wel kunt
ik heb tot goud gedansd verder niet meer. Maar ik wou het eerst ook niet. Maarjah sel vriendinnen gingen en dus ik ook. En het was best lachen Mijn mamsie vond dat ik altijd op dansles moest gaan is een onderdeel van je opvoeding. :rolleyes: |
Ik heb zelf alleen cursus 1 gedaan. Best leuk, vooral voor op gala's. Wel typisch dat bijv de topicstarter op zijn 22ste begint, terwijl bij ons altijd een heel groot deel van de 2e klassers op stijldansen gaat. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Buikdans is wel leuk om te doen. |
Citaat:
|
Citaat:
zoniet: laat dan aub niet zo uitschijnen van wel |
Stjildansen is très koel ;)
Doe het zelf nu voor het tweede jaar (moet in januari afdansen voor Beginners Zilver), niet vanwege opvoeding of wat dan ook, gewoon omdat ik dansen leuk vind. |
Citaat:
En intelligentie heb jij ook nog nooit van gehoord dus daar mag je niet over beginnen als jezelf niet weet waar je het oer hebt. |
Citaat:
2) Ik deed het al voor er zelfs maar sprake was van Shakira. Bye taartwijf! |
btw shakira deed wel buikdansen. Want een vriendin van mij wa hyper fan van dan mens.
En leuk voor je dat je zo origineel bent. en dat is positief bedoeld. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:22. |