![]() |
Record bezoekers!!
Wat vinden jullie ervan als we weer eens een record gaan neerzetten. Meeste bezoekers op 1 moment is 530 en dat staat er volgens mij al sinds mensenheugenis.....
Wat vinden jullie ervan als iedereen donderdagavond om 21.30 op het forum zit en we zo een nieuw record neerzetten?? Lijkt me wel gaaf! Sorry ik hou van statistieken... :) |
Ja hij is een echte statistiekfreak! :D
|
als ik eraan denk zal ik er zijn!
|
Ja, ik ook (y)
|
Wat heerlijk kansloos. (y):o
|
Ja vaak lopen zulke pogingen op niks uit.....
|
donderdagavond ik dacht ik stapavond:o
Goed, ik kan me vergissen natuurlijk... |
Citaat:
|
Citaat:
|
hehe meestal ben er ik dan wel, alleen donderdag net weg :D
maar kzal t forum thuis aanlaten staan |
Citaat:
Weet ik wel, maar als ik dat nou leuk vind, het idee is toch leuk... ;) |
Citaat:
|
Is donderdag wel de goede dag voor iets dergelijks? Het record werd - zo zie ik - op maandag gevestigd. Zou het niet de voorkeur verdienen het dan weer op een maandag te proberen? Of zaterdag?
|
Dan zal ik er sowieso al zijn, hopeloos verslaafd als ik ben. :o
|
Ja.
|
Citaat:
Waarschijnlijk heb je wel gelijk maar laten we het eerst is donderdag proberen, zoniet dan proberen we het is op een maandag....... (voor degene die het dan nog niet zat zijn( :) :D |
Ik doe mee :D
|
:o Daar dacht ik ook al heel lang aan, maar ik 'durfde' er nooit een topic over te openen
Ik doe mee :D |
Dat gaan we momenteel echt niet halen, ookal zou iedereen komen.
|
Citaat:
|
Jaah. ik doe mee (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien doe ik mee, ik zie wel. |
Wel een leuk idee, maar dan kan je beter een topic op onzin openen en iedereen oproepen om zijn undercovernicks te mobiliseren, dan zou het kunnen.
|
Neen, ik heb dan andere dingen te doen.
Suc6 in ieder geval. :) |
Citaat:
BULLSHIT :D |
Ik moet volgens mij dan voetballen :(
|
Ik ben er dan meestal toch wel al
|
ik ben er altijd, ik ben verslaafd :rolleyes: :cool: :p
|
Kan je beter op een zondag doen.
|
Citaat:
precies, op een zondagavond, dan zijn er ook veel bezoekers die huiswerk komen halen. |
dat was op mijn verjaardag :cool:
|
Kon d'r niet bij zijn helaas :o Volgende recordpoging maar ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga de boel boycotten.
|
Als ik dan niet in de trein zou zitten zou ik meedoen :) (er is een hele kleine kans dat ik dan nét thuis ben, maar ik denk dat ik in dat geval niet onmiddelijk achter de computer kruip maar bijvoorbeeld eerst eens mijn ouders gedag zeg enzo)
|
Ik zou meedoen, ware het niet dat ik naar een heel gaaf concert van Flogging Molly moet.
|
Citaat:
|
Citaat:
laptopje mee en klaar is keesie! :) |
Citaat:
|
Ik zou geen donderdagavond doen, dat is voor veel studenten hun uitgaansavond. Dus die kunnen er dan alvast niet bij zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: