![]() |
alto's
hallo,
wat vind jij nou van alto's? er zijn zoveel mensen die zo'n vreselijke hekel aan ze hebben en ze niet accepteren maar dat vind ik wel een beetje onzin, alleen maar omdat ze er anders uitzien(terwijl dat eigenlijk ook niet meer zo is omdat er zoveel alto's zijn die er allemaal t zelfde uitzien).. |
ik ben er gek op! ze zijn tenminste lekker anders en gaan niet mee met de massa! dat mag ik wel! (y)
|
Alto's stinken toch?
|
Nee joh, alto's zijn meelopers. Maar ik ben een echte alto, want ik ben gewoon mezelf!
|
ik vind altijd wel grappig hoe ze zich gedragen, maar kleding, neuh, en muziek NEEEEEEEJ :eek:
|
Ik ben ook mezelf en ik stink.
Trek je conclusies maar! |
hm..
nou eh, ik vind niets van alto's, het maakt me niet uit ik vind de kledingstijl niet zo mooi, maar ieder z'n smaak dus daar stoor ik me verder niet aan en verder ook geen last van :) |
Ik ViNd AlTo'S eGt ErRuG!! :rolleyes: :rolleyes: :eek: :eek: :evil: :evil:
*ahum* niks mis mee, iedereen mag zijn wie hij/zij graag wil..ik vind het alleen wel jammer dat zodra je "alto-muziek" luisterd en kleurige kleding draagt meteen een alto bent..volgens sommige mensen :o |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb geen idee, het wisselt wel een beetje. Twee jaar geleden had ik meer m'n 'alto-periode' (al was ik geen alto maar mensen noemen je al snel alto als je in een wijde broek loopt, maarja). :) |
ach dit is toch al veel te vaak besproken.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:10. |