![]() |
Happy Holidays
Een quickie voor de feestdagen om rond te mailen.
Achtergrond en vleugels kunnen beter, aan de andere kant vond ik het wel goed zow...dusss. http://members.lycos.nl/physion/Finished/Kerstkaart.jpg |
Die linkerbeen lijkt niet te kloppen door de ronding van de bal, die ronding is overigens niet goed te zien.
Voor de rest is ie echt cool :) |
Best wel erg vet, maar ik heb betere dingen van je gezien. De benen kloppen niet helemaal, beetje vergroeid (krom) en de vleugels zijn jammer genoeg erg saai, terwijl die toch een hoop aandacht vangen. Verder issie (op de vleugels na) wel errug goed gekleurd (Y)
|
Citaat:
|
eens met het been, verder vind ik em zekers zeer (y)
|
Tnx all, ik had mss wat meer tijd moeten besteden aan de pencils, ze waren nog erg grof toen ik erover heen ging met inkt, maar ik was bang dat ik zoals zovaak mn interesse weer zou verliezen :P.
Ach het doet wat het moet doen en ik vinnum wel ok opzich. |
ik vind haar echt super mooi. Het is idee is ook echt top. Maar ik ben het met de rest eens, jammer van die vleugels! :)
|
ik vind hem mooi (Y) alleen die ogen maken het wat minder.. :o
|
ik vind het niet eens zo geweldig. ik heb echt beter werk van je gezien.
|
Waarom zeggen mensen dat toch altijd.
Tis niet alsof het mn levenswerk is, of je 3 kwartier of 4 uur aan een tekening besteed scheelt nogal, tis gewoon een quickie voor de lol niets meer niets minder. Maargoed mss had ik moeten zeggen dat ik niet echt op crits doelde en gewoon even happy holidays wilde zeggen :D Dus bij deze. |
Heyz ik vin hem echt gaaf :D Verder heb ik er echt nix op aan te merken. Echt cool
|
tof!
schoenen hadden misschien hakken kunnen hebben ogen open of iets meer uitdrukking in de neergesloten ogen! |
Citaat:
|
Hij is echt VET!!! (y)
|
Doe je dat in 3 kwartier? Wow (ik doe over 1 tekening gemiddeld 2 uur, al is het maar een schets :) ) Maar goed zullen we eens even wat commentaar gaan geven? Ik vindt de ogen niet zupah, niet echt uitdrukking in het gezicht, de benen zijn wat krom en de vleugels een beetje saai. Maar goed, verder vindt ik hem wel heel mooi ingekleurd en voor een dingetje die je ff snel hebt gemaakt is ie heel goed. Ow jah, ik krijg dat ook altijd te horen. Dat gezeur van ik heb wel eens beter van je gezien. FF luisteren: sommige tekeningen lukken gewoon beter dan de anderen, en aan sommigen besteed je meer tijd. Dus hou daar ook ff rekening mee. Want daar kan ik me zo aan ergeren, heb je goed je bets gedaan op en tekening gaan ze dat zeggen. Flauw hoor, maar goed. Ik moet ook maar eens kerstkaarten gaan maken, je hebt me op een ID gebracht :)
|
Mja uhmm de schets deed ik 3 kwartier over he, met inkt en kleur erbij heeft het me ong 2,5 - 3 uur gekost :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:04. |