![]() |
Online winkels
Ik heb sinds gister in me hoofd dat ik een mooie jurk wil, voor kerst en nieuwjaar eigenlijk. Ik wil er niet zomaar eentje en ik wil er wel wat geld voor neerleggen, laten we zeggen tot maximaal 2000 euro. Ik ben nu op zoek naar goede online winkels, maar tot nu toe heb ik niet zoveel kunnen vinden. En als ik iets moois zag stond erbij dat ze op dit moment alleen in hun eigen land kunnen bezorgen. En dat sux. Dussss als iemand here nog een goede online winkel weet, please help me.
|
|
€2000 daar kan je 400 kindertjes Aidsvrij ter wereld laten komen..
Goed dat terzijde, als je zo'n jurk wilt kopen, pas hem dan ook echt, 't gaat om een hoop geld, dat zou ik persoonlijke nooit aan te durven omdat via een internetzaak te regelen. Maar goed zelf weten: www.yoox.com |
Citaat:
|
Citaat:
Help je hebt me door! |
Citaat:
|
Citaat:
Die art bags zijn gewoon leuk vandaar |
Mjah, ik had eigenlijk gehoopt op een online winkel die ook in Nederland zit, zodat ik niet voor niks alles af loop:) En just to let you know, ik shop ook bij de H&M en ik koop panties bij de Hema. Voor deze kerst wil ik nu gewoon iets leuks hebben en op dit moment heb ik er het geld ook voor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja inderdaad, je bent Britney Spears niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
And still..... ben ik op zoek naar een goede site. Ik kan het geld missen hoor, don't worry:)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:56. |