![]() |
Ajax - club brugge
wat vonden jullie ervan??? ik vond het echt diep triest. ze hadden makkelijk kunnen winnen, zlatan die 5 meter voor het doelmist en lobont met de bal tussen ze benen door. kom op op wat voor niveau spelen ze nou???
|
Citaat:
|
yes,ik ben van brugge,joehoeeeeeeeeeeeee
|
|
Ik ga het morgen maar ff kijken, had net training en heb het dus gemist :o Een vriend van me smste de uitslag maar ik dacht dat ie een geintje maakte (n) Echt lullig voor ze, al was de winst van Club Brugge wel verdiend hoorde ik... Maar ik zie het morgen wel (y)
|
hoezo slecht :rolleyes:
|
Waardeloos
Zelfs ik had die bal van Zlatan nog beter kunnnen schieten |
Echt slecht inderdaad. En het was nog nieteens onverdiend ook, Brugge was gewoon echt beter.
Echt jammer, want ik denk dat het dit jaar had moeten gebeuren (aangezien straks alle goede jonge spelers worden weggekocht). Maarja, aan de andere kant is het ook weer niet zó slecht. Ik bedoel: Brugge heeft toch ook van Milan gewonnen, dus slecht zijn ze zeker niet. Bovendien hadden ze licht voordeel op dit veld en een fysiek veel sterkere ploeg. En ze waren natuurlijk hartstikke gemotiveerd. Dat had Ajax natuurlijk ook moeten zijn, maar het kwam er in ieder geval veel minder uit. |
Brugge was gewoon beter, en dit jaar geen Europees voetbal meer voor Ajax. Jammer voor het Nederlands voetbal, maar wel verdient.
Slotje :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:11. |