![]() |
Inzichten in maar.
Hallo daar simpele wezens
Het mag nu dan wel ZO zijn maar eens zullen we merken alleen is niet zo eerzaam wanneer, Door mij heen het besef straalt van een eeuwenoude ziel Ontsprongen aan de kooi "Mijn hoofd" Geen woorden maar beelden alleen, in mijn niet-daden gesloten Vermoreld door luchtigheid Zo simpel en zo vermoeid leef ik daar, Verdwaasd en verbaasd zie ik toe met ogen oh zo pijnlijk dat het licht verwijnt wanneer wij ontwaken En de stille duisternis mijn liefde krijgt. ---------------------------------- Begraaf mij onder zekerheid verkwansel mijn kunnen in vastigheid opdat ik nooit meer bang hoef te zijn Verstop mij in regels zodat "Het" niet kan zien, dat ik vrees "Zit het uit" Verdomme ik wacht Tot mij de oude dag geschonken word zonder mijn inzicht in inzichten angst voor angsten mijn bevestiging, mijn rust gevonden in verloren grip -------------------------------------------- :) :p -------------------------------------------- morgen? het is vandaag waar is mijn doel! niet nu? Ach jij zei; te kopen te eten te vreten! Alleen anders; waar is je kracht jij zwerver! ideologie? onbeschaamde zelfvoldoening in seks? eindelijk doorgedrongen tot jou voel je me nu hoe nutteloos is een kartonnen doos |
Niets zo nutteloos
als een viskom met dooie vissen niet waar, dreuzel? wacht maar tot je groen ziet.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28. |