![]() |
wit spul tussen schaamlippen
hay allemaal,
ik vind het best wel genant maar zit toch ergens mee. Ik heb altijd wit spul tussen mijn schijmlippen zitten wat ook best wel sterk ruikt. ik weet dat het normaal is om afscheiding te hebben maar zit dat dan ook tussen je schaamlippen?? Ik was me wel gewoon onder de douche met water elke dag en dan haal ik het weg maar later komt het toch weer terug. dit vind ik echt heel irritant en ik vraag me af of dit wel helemaal normaal is. khoop dat jullie kunnen helpen. |
Heb ik ook, en volgens ist gewoon afscheiding hoor.. Heb verder nergens last van, jeuk oid..Dus maak me er geen zorgen over!
Weet niet of jij iets van jeuk of uitslag heb tussen je schammlippen, anders moet je ff langs de dokter, denk ik |
Heb ik ook aan het eind van de dag, het is volgens mij een mengseltje van opgedroogd zweet en afscheiding (dat komt dan eerst in je slipje/sting, en vanuit daar reist het weer omhoog tot tussen je schaamlippen, zeg maar :)). Ik vind 't ook vies, maar met een (eventueel vochtig) wc-papiertje is het er heel makkelijk uit te vegen :).
|
normaal :)
|
De één heeft het wat meer dan de ander, maar zoals gezegd: het is gewoon afscheiding en dat is heel normaal.
|
ook wel Smegma genoemd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gewoon wassen en je er niet erg druk over maken; iedereen heeft dat wel aan het einde van de dag. En zoals Sarah ook al zei; je kan het ook even met wat vochtig wc-papier weghalen. |
hartstikke bedankt allemaal voor de reacties.
ik voel me helemaal opgelucht. :) groetjes! |
Citaat:
|
Volgens mij is het een melkachtig iets dat je vagina verzorgt, heel normaal inderdaad.
|
Citaat:
|
Ik heb dat ook hoor, maar het wordt wel altijd sterker van geur rond mijn ongesteldheid en dan komt er ook altijd meer vocht uit mijn vagina. Ik vind het eigenlijk best irritant.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het ook..ben er ook voor na de dokter geweest, dacht ook dat ik een soa had (had op zich gekund :o), maar bleek niks te zijn, waarschijnlijk kwam het door de pil (het was opeens veel meer en ranziger dan daarvoor). Heb er ook ooit een of ander middeltje tegen gehad, maar dat hielp helemaal niet...niks aan te doen dus!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:01. |