![]() |
Nog goede voornemens voor 2004?
Ik niet eigenlijk :o mjuh....misschien minderen met blowen (y)
|
pff..ik kom ze op nieuwjaarsdag al niet meer na.
maar ik zou een hele waslijst kunnen maken: - minder drinken - geen aggressie meer - me examen gaan hálen - geld sparen of nuttig uitgeven - me ma goed behandelen - gezonder eten bladiebladiebla.. interesting |
misschien wat minder blowen
en ehm werk/school zoeken hehe sja de usual |
ik doe niet an goede voornemens met het nieuwe jaar, als ik wat wil veranderen dan doe ik dat meteen wel, maargoed...\
als ik dan toch iets moest zeggen: minder drinken (wat ik al tijden zeg en nooit lukt) ennuh minder roken (wat ook niet lukt) |
Citaat:
:p :p |
In 2004 word ik vrijgelaten. (uit een psychiatrische kliniek)
Dan wordt mijn urine ook niet meer getest. Dus mijn goede voornemen is om me helemaal suf te blowen :D |
ik heb een schurfthekel aan goede voornemens
omdat ik ze vaak dezelfde avond/dag/nacht nog teniet doe maar ik zou wel wat minder willen drinken denk ik, hoewel ik nu ook redelijk tevreden ben.... ohja...meer geld krijgen ipv minder geld uitgeven. |
mwah.. jah.. ik houd me er toch nooit aan, maar ik zal wel een poging doen tot een baan zoeken :o
...als zakkenvuller [edit: vakkenvuller] |
Citaat:
of als vakkenwasser [edit: zakkenwasser] |
ik heb een hekel aan goede voornemens.
vervelende gewoonte van mensen, ze houden zich er toch nooit aan, en waarom zou je je alleen eens per jaar iets voornemen :confused: maja als het moet, ik zou mn examen wel graag willen halen ja |
aan mijn handschrift werken (y)
[smurfenmodus]ik HAAT goede voornemens [/smurfenmodus] |
Citaat:
rond februari ben ik daar weg. eindelijk weer kunnen drinken en blowen zonder getest te kunnen worden. (y) mijn goed voornemen is ook om me niet te laten gaan in de harddrugs en m'n verstand eens te gebruiken als ik weer zelfstandig woon. |
Citaat:
hmmm es kijken wat we nog meer gemeen hebben? Msn`en? |
goeie voornemens zuigen, vooral met oud&nieuw.
geen hond die zich eraan houdt, dus wrom ? |
Citaat:
mooi bedacht hoor ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
nou nou, dat zijn er nog best veel :eek: ben benieuwd wie het lukt :) ik kom hier nog wel op terug ;)
|
-meer spammen
-D&A ten gronde richten -meer softdrugs gebruiken -meer harddrugs gebruiken -geen examen halen -meer oude vrouwtjes beroven -meer baby´s van hun lolly´s beroven -meer lunchgeld van kinderen aftroggelen -nog meer spelfouten maken :rolleyes: |
^ hey, dat zijn ook mijn voornemens.
|
zeehond laat die oude vrouwtjes nou eens met rust :nono:
ennu....count me in met de rest van je voornemens, ik hou van lollie's :o |
Citaat:
ok ok, vrouwen van middelbare leeftijd dan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik doe niet aan voornemens. Dingen die je jezelf oplegt omdat het gewoon het begin van het jaar is, gaan nooit goed. Pas als je er zelf aan toe bent, zal zoiets lukken.
|
mijn goede voornemen is kitty. (punt)
|
In principe heb ik een aversie tegen dit soort gewetens vragen :s
...Normaliter heb ik er dus ook geen... Maarrrr, voor jou zal ik een uitzondering maken :p - 2 januari stoppen met roken :s (Waneer ik dit een half jaar volhoud, betalen m'n ouders de helft van m'n rijlessen.. ....Hebben jullie al beklag met mij? Ik namelijk wel met mezelf.. 6 maanden.... 26 weken.... 182,5 dagen.... Zonder nicotine :( |
hehe succes
maar als je omrekent hoeveel dagen je moet werken voor de helft van je rijbewijs :p |
werk zoeken
neuken :p |
ja!
septum |
Hm, nope. Een nieuw jaar is niet iets dat mij motiveert om dingen die ik al wilde veranderen, te veranderen. Die verander ik wel gewoon. Niet wachten op excuses, maar gewoon doen.
|
niet roken in de trein.
|
Minder blowen...
|
Citaat:
Hom... Ik maak me weer lekker nuttig op school; gehele middag i-netten ;) |
Citaat:
|
Citaat:
maare ik doe er ook niet aan maar al zou et moetenL minder smoken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik kan meestal wel om zijn opmerkingen kan lachen :D |
ben nou bijna anderhalve maand gestopt met blowen en het goede voornemen is om dat zo te houden, maar dat moet lukken
|
ach, goed, slecht, tis een kwestie van smaak :p
|
Citaat:
|
Citaat:
:D (y) |
ok, hij was eigenlijk bedoeld voor de verorzaker, maar ik wil em ook wel richten op jou hoor :)
|
Citaat:
|
nee, ik doe ALLES expres! :p
|
Citaat:
google, it's your friend over die vorige opmerking nog.. festivals sluit ik niet uit natuurlijk |
|
het rijbewijs :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14. |