![]() |
ik ben een wannabe
Ja. Ik wil graag elegant zijn, en sociaal. Ik wil onafhankelijk zijn, en mysterieus, toegegeven.
What do you wanna be? Biecht maar op ;) |
een spice girl
|
mezelf, natuurlijk.
|
ik wil graag heel rijk zijn en heel veel kunnen kopen zonder me druk te maken .
I'm a wannabe-nouveau-riche :( |
i wanne be a aso
|
Citaat:
ik ben wannabe-vintage-trutje. :p |
sociaal zijn, onafhankelijk ja, serieuzer en slimmer overkomen. en ik wil subtiel zijn.
dr zitten hier echt veel mensen met bagger humor. maar voel je vooral niet aangesproken het viel me gewoon op. |
Ik wil heel zelfverzekerd zijn. Alles durven en doen. Alles en iedereen krijgen die ik wil.
Maar perfectie is ook maar saai, uiteindelijk. |
Ga maar accepteren wat je bent en hoe je bent, want ik ben bang dat je er toch niks aan kan veranderen.
Je kan wel zeggen dat je graag paarse ogen wil hebben en een lief, zorgzaam karakter waar anderen altijd op kunnen rekenen, maar als je het niet in je hebt, lukt het je ook niet :) Wees blij met wat je bent! JoeHoe!! |
Citaat:
Het is een topic over wat je zou willen zijn . Deze mensen hebben ook wel door dat ze geen spicegirl kunnen worden of whatever.En daarbij komt dat veel mensen hierboven dingen noemen die nog best na te streven zijn: zelfverzekerder en socialer worden bijvoorbeeld. Dus als je nix zinnigs te melden hebt kun je maar beter je mond houden , Moeder Aarde . |
Kunnen zingen en dansen.
|
Kunnen tekenen en zingen,mysterieus zijn en onafhankelijker.
|
ik wil kunnen zingen en niet zo onzeker zijn..
|
Ik wil teken- en schildertalent hebben, zelfverzekerder zijn wat meer dicipline hebben.
|
ik wil beroemd zijn
idols here i come :rolleyes: :rolleyes: *kots* *kots* |
Ik droom er altijd van een bijzonder en getalenteerd iemand te zijn. Elegant, zelfverzekerd, origineel, ondoorgrondelijk, mysterieus, artistiek...Zo iemand die hoofden om doet draaien. Dat mensen denken: Wauw, kijk haar. Niet perse het middelpunt maar wel iemand die iets betekent. Iets heeft.
Achja. Sprookjes. |
Ik wil wel wat langer zijn. Soms voel ik me net een midget.
|
ik wil kunnen dansen.
|
Allereerst zou ik willen dat ik eens wat positiever tegenover mezelf sta. Ik kraak mezelf continu af, en dan meen ik het ook op dat moment.
Als ik dan uiteindelijk lekker in mijn vel zit, kijk ik wel eens of ik dan nog steeds die borstvergroting, haarverlenging, blondering etc. wil. |
Citaat:
|
(leuk topic :))
Anyway: i wanna be... like... myself. Ik ben heel blij met mezelf nu! |
I wanna be 1337, oh wacht, da ben ik al!
Ik ben therefore tevree... :rolleyes: |
Citaat:
Citaat:
|
perfectie lijkt me nou alles behalve saai, eigenlijk.
|
Citaat:
Dus ik dacht... 'goh laat ik eens een 'boeiend' bericht in de groep gooien', maar dat wordt niet gewaardeerd blijkbaar... |
Citaat:
euhmm nee werd niet gewaardeerd... |
Citaat:
|
Ik wil die positieve houding. En een snackje.
|
hmm ik wil niet meer zo gemeen zijn. En zo verlegen tegelijk. dat matched niet :s en ik wil smaak (jongenssmaak-kledingsmaak) en zin hebben voor huiswerk (want zo komt ik dit jaar niet door)
enn....als het kon....rijk!! :D |
Citaat:
:s |
:D tis fout k weet het...maar weet niks anders.....
|
Citaat:
Dan gaan we dit eens flink aanpakken.. |
- ik wil veeeeeeel beter kunnen draaien
- ik wil spontaan zijn - ik wil kunnen dansen - ik wil heel zelfverzekerd zijn eigenlijk klinkt het raar dat ik dan totaal geen zelfvertrouwen heb want voor de rest ben ik eigenlijk al alles wat ik wil zijn....hm nooit over gedacht eigenlijk. :) |
Ik wil het persoon met het gezonde verstand zijn.
|
cool topic,
hmm, ik zou wel een mysterieus- nonchalante intellectueel willen zijn waar iedereen tegen opkijkt en respect voor heeft. En een goed muzikant. |
ik wil een sprietje zijn, afvallen dus
|
ik wil geen sprietje zijn, aankomen dus
|
waarom zou je mysterieus willen zijn?
wat verstaan we daar eigenlijk onder? :D |
Citaat:
|
Ik wil een onafhankelijke, zelfverzekerde, met beidde voeten op de grond staande, moeder zijn
|
Ik wil zelfverzekerder zijn. :)
|
ik wil iets minder sexappeal, ik wordt gek van al die aandacht, en verder ben ik al perfect dus tja...
|
Ik wil wat meer zelfvertrouwen hebben, en tevreden kunnen zijn over mn uiterlijk, en minder verlegen.. spontaan zijn, elegant, orgineel, mysterieus, en niet meer onzeker zijn en wat displine astublieft :D
|
I wanna really really really wannabe zigazig ha.
|
Citaat:
Ik zou willen dat ik wat beter zou kunnen leren, dat ik meer tijd zou hebben voor vrienden en mijn paardje. En dat ik rijk was :) |
Knap!
|
-Ik wil veel beter viool kunnen spelen.
-Ik wou dat ik beter mijn best had gedaan op het vwo. -Ik wou dat ik soms wat minder fel was. -Ik wil een moeder die niet ziek is. |
britney spears
|
ik wil wat kleiner zijn
en wat dunner en knapper en mooier kunnen zingen en sneller mn woordje klaar hebben gewoon beter zijn |
-meer sociale vaardigheden
-spontaner -positiever -meer discipline hebben -iets meer uitstraling kan ook geen kwaad :) ik kan zo denk ik nog wel ff doorgaan, als ik er ff over na ga denken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:26. |