![]() |
Uitgaan voor de muziek of voor de mensen?
Waar ga jij voor uit.. voor de mensen of voor de muziek? Ga je uit om een gezellige avond te hebben of om uit je dak te gaan? Of een combinatie?
Eerst ging ik altijd wel uit voor de muziek, en beetje voor de mensen uiteraard.. tegenwoordig is de muziek niet echt geweldig meer, dus heb ik meer gezellige avonden uit. Ook wel leuk uiteraard :) , maar wel anders. |
Voor de mensen.
Als ik leuke muziek wil, blijf ik wel thuis. |
de muziek, de mensen, de sfeer, het weer us wat anders doen en om te zuipen (ja kan je thuis ook, maar als ik lam ben wil ik weer dansen en mensen....)
|
|
De mensen komen op plaats 1 maar ik ga niet in een kroeg of discotheek zitten waar ze niet mijn muzieksmaak draaien maar voor vrienden staat toch wel voorop.
Grote feesten ga ik wel voor de muziek heen. |
nou als ik echt uit ga, dan ga ik zoiezo voor de muziek er heen, anders is mijn avond toch al naar de kut als de muziek klote is(en dan hebk het over discotheken)
maar kroeg dan ben ik puur voor de gezelligheid daar....muziek ben ik na al die jaren wel aan gewent... :D |
Voor de mensen.
Hoewel, een avond zonder goede muziek is dan ook niet leuk. |
beide, maar als er geen leuke muziek is is mn avond wel snel verpest
|
Als ik moet kiezen tussen leuke mensen en leuke muziek, dan wordt het leuke mensen..Maar ik zou niet naar de kroeg gaan waar ze kutmuziek draaien.
|
Ik ga uit om plezier te hebben en en het is mooi meegenomen als er leuke muziek en leuke mensen zijn. Maar als ik tussen muziek en mensen moet kiezen dan toch mensen, omdat ik veel muziek wel kan waarderen (het maakt me niet heel veel uit als het maar niet te extreem is).
|
Voor de gezelligheid en plezier te maken voor van alles een beetje dus:
- weer veel bekenden tegen komen en er een praatje mee maken - gezellige muziek Dus eigenlijk voor zowel mensen en muziek. Daarbij zijn ook natuurlijk mooie meiden te zien en verder wat alcohol meepikken maar goed, das meer van secundair belang ;) |
ik ga MET leuke mensen voor de muziek :) en als me daar het publiek nou helemaaaaal niet aanstaat (dat je er zelfs niet om kan lachen :p ) dan ga ik er niet naartoe...Als er geen plek is om te dansen ook niet trouwens :bloos:
|
Mensen.
|
de muziek, de sfeer, de mensen
|
Voor de mensen over het algemeen. Of gewoon om lekker met je vrienden wat te gaan drinken en te ouwehoeren. Als ik ergens naar toe ga om een bepaald bandje te zien dan ga ik voor de combinatie van mensen en muziek. Ook vind ik wel fijn als een discotheek goede muziek (lees: mijn smaak) draait en dansbaar natuurlijk.
:) |
Citaat:
Verder op groter feestjes natuurlijk wel bijna altijd alleen maar voor de muziek :) |
Voor allebei, waar kutmuziek gedraait wordt komt ook vaak kutvolk en waar mijn muziek gedraait wordt komt het publiek waar ik wel toebehoor.
|
MET de mensen, VOOR de muziek
;) |
(ska)punk(rock) voor de muziek, de rest voor de mensen....
en in beide gevallen voor de alcohol natuurlijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik sluit me aan bij de rest het is een combinatie van beide de muziek en de mensen maar ik denk toch dat ik toch de mensen iets belangerijker vind.
|
een combinatie.
als er gare muziek wordt gedraaid, maar er zijn leuke mensen, kan het wel leuk worden. maar als het leuke muziek is, en gare mensen, dat wordt lastiger. leuke muziek & leuke mensen is natuurlijk het best. maarja. |
Ik kom alleen voor de gezelligheid. Als ze leuke nummers draaien is dat mooi meegenomen, maar tegenwoordig draaien ze amper fatsoenlijke nummers. (Al draaien ze soms wel Queen en Brian Adams enz :)).
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48. |