![]() |
splitsende haarpunten -> wat zijn de gevolgen
die vraag is vrij duidelijk
volges mensen blijft het haar dan op die lengte volgens anderen ziet het er aleen slecht uit wat is het nu echt? |
ja dit wil ik ook wel graag weten.
ik heb ook gespleten punten, heb niet het idee dat mn haar echt groeit ofzow.. |
volgens mij beiden.
|
Maar je haar groeit toch niet uit de puntjes....
Waarom zou je haar stoppen met groeien als je puntjes kapot zijn? :confused: |
Mijn haar is zo ongeveer één en al gespleten punt (:o), maar het groeit nog steeds en ziet er ook wel redelijk uit.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is ntl niet goed voor je haar als het splijt, het raakt steeds meer beschadigd, het begint met de puntjes en die kunnen steeds meer doorsplijter. Als je dan weer gezond haar wilt zul je een flink stuk af moeten laten knippen. |
Splijt inderdaad steeds verder waardoor het ook gaat afbreken. Je zult er inderdaad een stuk af moeten laten knippen.
Ik heb het probleem ook, ik ben net naar de kapper geweest (puntjes bijknippen) en heeft die vent gewoon niet al die puntjes goed geknipt! Zit ik nu nog met heel veel gespleten haarpunten..:s |
Het ziet er niet uit en na een tijdje breekt het af en dan heb je weer een nieuwe gespleten punt die er ook onverzorgd uitziet etc, dus je kunt kiezen tot steeds laten afbreken of puntjes eraf laten knippen - in beide situaties zal het idd langer duren voordat je haar langer is dan het eerst was.
|
idd. ik vind het lelijk. je haar wordt door die gesplete punten aan het einde ook veel dunner
|
Ik had gehoord dat je die gespleten puntjes er beter niet zelf af kon knippen met een normale schaar. Dat dat met een kappersschaar moest omdat je haar anders weer zou gaan splijten.
Is dit zo? |
Hmm je moet het gewoon bijhouden, op tijd naar de kapper gaan als de puntjes nog niet zo ver gepleten zijn... anders ziet het er zo lelijk uit vind ik (n) .
|
Citaat:
|
Kan het ook zijn dat je lichaam probeert extra voeding in die puntjes te stoppen? - omdat ze beschadigd zijn - En dat daardoor de rest van je haar niet genoeg voeding heeft om te groeien? :confused:
- gewoon een gek idee.. - |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37. |