![]() |
Clip van Epica
dus ik stond gisteren tandenpoetsend beetje TV te kijken, komt dit GEDROCHT voorbij, godnondeju, wat een ontiegelijk slechte clip!
|
Achtergrondinformatie :rolleyes: :|
|
Citaat:
:D idd ik vergat elke keer hier een topic over te maken maar sjezus ik dacht eerlijk gezegd dat Weird Al Jankovich eindelijk weer bezig was maar helaas. |
Jammer, volgende keer beter. :D
Hoe gaat die clip eigenlijk, ik heb die nooit gezien. |
Ik vindut wel een mooie clip :D
ik ben Zondag nog op hun Concert geweest in de Effenaar, fucking heerschend was dat :D |
Citaat:
1:Slechte vorm van sarcasme 2:Slechte vorm van smaak |
is dat die gothic achtige muziek?
gadverdamme (n) |
Ik vind het een ontzettend foute clip. Helaas ben ik dan weer het typ dat foute dingen leuk vind :)(foute horrorfilms, wrestling, metal, etc.)
|
Die clip is inderdaad walgelijk. :D
|
Euhm, ja ik ken Epica alleen van muziek, en het klinkt ercht nergens naar..
Is de clip vergelijkend of erger? |
D0h ze hebben tot nu toe maar 1 cd....
en ik vind de sfeer in die clip wel mooi :D (en hij heerscht :D ) |
Citaat:
|
Die clip is matig vind ik. Maar het album is goed, en live zijn ze ook erg goed. Heb ze in september gezien op mixtream (festivalletje hier in heerhugowaard)
|
toen ik die clip had gezien had ik eigenlijk meteen heel wat minder respect voor 2 vrienden van me. die zijn fan van epica. en zijn naar een concert geweest ook nog. ^^ maarja, gelukkig gaven ze zelf ook wel toe dat de clip kut is.
|
ik kon mn lach echt niet inhouden toen ik de keyboard speler, met strak-naar-achter-gekamd-haar-en-gel-erin-kapsel, incl bril, noest \m/ stond te doen.
|
clip is (n) . De muziek is goed en live zijn ze ook zeer goed. Vind ze wel een beetje heerschen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar je hebt fout en fout :P Epica is fout! |
Wat is er fout aan wrestling? :confused: :( :s
|
ik vind het wel een lekker ding eigenlijk :p en het nummer zelf vind ik ook wel okay (jammer aleen dat het een after forever kloon is)
maargoed.. de clip zelf zuigt piemels.. (n) |
Citaat:
Persoonlijk vind ik dat er niets meer metal is dan mooie vrouwen en verheerlijking van geweld en alcohol hehe :) Kijk dan ook braaf om de twee dagen mijn dosis :) |
Citaat:
die combo ben ik nog NOOIT tegengekomen :( |
Citaat:
Ze waren wel erg saai in de maaspoort, volgens mij begonnen ze zelfs met een nummer van after forever, of iig iets wat er erg op leek. |
Citaat:
|
Citaat:
Wrestling gaat al vanaf het begin hand in hand met schaarsgeklede deernes :) |
Citaat:
maargoed, tis maar net waar je opgewonden van word :P |
Citaat:
|
Citaat:
*trekt nog een streep door "nee Steve niet doen, niet c00l" lijstje* |
Citaat:
een mooie vent is ook niet mis.. laat ik die nou nog nooit tegengekomen zijn :s |
Het is wel weer alternatief om het leuk te vinden natuurlijk.
Weer wat alto-puntjes erbij, nog even en je bent de man hier! |
Citaat:
|
Citaat:
http://divas.wwe.com/images/d_hometemplate2a.jpg :) Succes met je zoektocht naar een mooie vent dan. Zet ik nog even een Rumbletje aan :) |
Moet trouwens eerlijk zeggen dat ik nog nooi ZO offtopic ben gegaan als hier hehe, hulde!
|
Citaat:
|
Nee :cool:
|
Citaat:
|
ik las in mindview, dat die ex-after forever kerel van epica zei, dat hij verder is gegaan met hoe AF eerst was, terwijl zij met hun nieuwe album een heel andere richting op gegaan zijn. of blabla.
|
wrestling is vies:(
|
als ze niet zo'n apparaat om d'r vinger had viel t wel mee...
|
Die clip staat nota bene bij the box on the rocks op 1 :|
|
Citaat:
|
Die clip is (lees: vind ik) echt vreselijk. Dat wijf de hele tijd in beeld, het lijkt trouwens net alsof ze een vuiltje in haar oog heeft zitten, dat beweeg met die ogen. Die gitarist die als beul is ook echt te triest voor woorden (is ie nou zo lelijk dat ie een kap op moet?).
Geef mij maar After Forever (al vind ik het pak van Floor Jansen in de nieuwe clip nou ook niet alles, maargoed). |
Hmmz, begin haast benieuwd te worden. Jammer dat ik geen tv kijk meer tegenwoordig. Staat het ergens online?
Verder is al die jammer-metal maar vervelend :) |
Citaat:
|
Internet, my dear Watson.
|
ik vind het echt een verschrikkelijke clip,lachwekkend,zo slecht gewoon.
het nummer vind ik b.t.w ook kut |
uiterste boeroerde clip
|
ik wil de clip denkek helemaal niet zien
ik vind Epica een behoorlijke bagger-band... ik vind dat er veel betere bands in die stijl zijn |
Citaat:
|
De clip bevestigt allerlei stereotype vooroordelen over gothics. Terwijl het wel serieus bedoeld is :confused: Ik moest hardop lachen van de lelijkheid.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34. |