![]() |
[gfx] Behind Sick Minds
|
Whoo :|.
Erg vet gedaan, ziet er inderdaad ziek uit. Vet (y). |
Hij is mooi. Alleen vind ik het jammer dat er daar onder hele 'zachte' kleuren zijn en dat stuk waar de mond eindigt zeg maar, weet niet hoezo maar vind het er vreemd uitzien zo.
|
Mooi hoofd, jammer van die 'burgelijke' kleren.
|
Hoofd (y)
Kleren (n) Lettertjes (n) Zachtroze tintjes (n) Nee... ik moet zeggen dat het geheel me niet zo aanstaat, het heeft iets amateuristisch... het hoofd echter is wel vet... ik zou proberen daar iets anders mee te doen.... |
ik vind het niet mooi, zelfs lelijk en het hoofd klopt niet, het is te nep voor mijn gevoel
|
normaliter kan ik dit soort photoshop art wel waarderen maar in combinatie met je username 'elite_guuz' de tekst erbij en maar simpele persoon (die toegetakeld is) vind ik het deze keer ronduit saai
|
ook vind ik de rode vlek links onder storend en de kraag van de persoon heeft een lelijke kleur en past niet bij het gezicht ook is de mond dicht genaaid maar staat hij te gelijkertijd open omdat je die draden niet ziet in zijn mondopening als het een mondopening moet voorstellen
|
Citaat:
De lippen zijn gewoon donker, waardoor je de draden moeilijk ziet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil verder niet je smaak beoordelen hoor (over de draden), maar je beredeneerde het vreemd. Nu snap ik 't (y). |
Citaat:
|
je ziet nog dat de originele foto te gewoon is zeg maar
verder word ik een beetje moe van deze soort manipulaties |
Citaat:
|
wie gebruikt er nou Hollandsche Molensch voor een edit ? :|
|
nee
|
mja jammer van de bloesjesman
en de txt had van mij ook niet gehoeven verder heb ik dit al zo vaak gezien, maar toch wel ok |
Het is al vaker gedaan - op zich maakt dat ook niet veel uit;
het is alleen ook al beter gedaan. |
dat zou ook niet moeten uitmaken, want anders zou niks op dit forum intresant zijn
|
Nouja, er zijn dingen waar ik zelf wel genoeg van kan krijgen. Ik zie nog vaak genoeg nieuwe en bovengemiddelde kunstwerken verschijnen hier, gelukkig. Maar bijv. photo-manipulations als deze, de zgn. trendhoer-3d werkjes en eenvoudig geschetste elfjes wekken bij mij wel een sterk 'been there, done that' gevoel op.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44. |