![]() |
Happy Newyear....[outfits]
Jah wat dragen we dit en volgend jaar :p in welke ouffit ga je het nieuwe jaar in?
*zit zelf te denken aan een fout krijtstrepen kostuum* |
Citaat:
|
-zwarte lange jurk, simpel, strak, maar wel stijlvol.. en dat naar een domme boerenkroeg met alleen maar stomme mensen :rolleyes:
|
ik weet het nog niet, het ligt er aan waar ik O&N vier. Maar ik denk niet dat het wat bijzonders wordt, want dat is het eigenlijk nooit :)
|
Gewoon iets wat ik normaal ook aanheb..
|
Iets waar ik een hele week in loop (bij wijze van spreken),
aangezien hetr in cafe;s toch gaat meuren :p De meeste doen als ze op stap gaan nieuwe, schone kleren aan ed.. Ik doe altijd vieze kleren aan, aangezien ze daar nog viezer worden en nog meer gaan stinken :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk een pak, maar eigenlijk heb ik me er nog niet zo heel erg mee bezig gehouden.
|
Ik denk dat ik die avond ga werken:
alleen op oudejaar zijn mensen zo gek dat ze overdreven fooien geven. Dus iets simpels. |
Ik weet het niet. Het ligt er aan waar ik ben, en of ik moet werken. Amsterdam, het vliegtuig of een tropisch (ei)land. Als ik uit ga in Amsterdam niet iets sjieks. Gewoon, een leuke stap outfit. Waarschijnlijk wel iets nieuws. In het vliegtuig (wat ik overigens niet hoop) een uniform. En op een tropisch eiland gewoon mijn zwembrork.
|
Wat ik normaal ook aan heb
ik doe zelfs wat ik normaal ook doe ik denk er zelfs over te gaan slapen om 12 uur |
Ik denk dat ik niet uitga, dus echt iets heel moeilijks/bijzonders zal ik niet aandoen.
Gewoon iets waar ik me prettig in voel en er (voor mijn gevoel) leuk in uitzie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
uv-reactive all the way
..en bodyarmor :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
geen idee.... hmmm ff kijken online :o :D :)
|
Citaat:
|
Ik trek iets feestelijks aan, niet mijn alledaagse kleding. Ik heb daar eigenlijk nog niet over nagedacht.
|
Mwah, waarschijnlijk wel iets leuks, geen slobbertrui ofzo, maar ook geen galajurk. Ik ga waarschijnlijk gewoon naar mijn vaste kroeg, misschien nog naar een discotheek. Als ik naar die discotheek ga doe ik misschien nog wat extra moeite, anders niet.
In elk geval eerst heel veel warme kleren, voor als ik vuurwerk ga afsteken :D :o en daarna wat leukere kleren voor het uitgaan. |
Citaat:
|
Rokje, laarzen en strak truitje probably. Mijn afgezaagde feestoutfit. :nono:
|
Ik hou aan wat ik die dag aanhad..
En als ik naar een teknofeestjec ga zorg ik dat ik een warme stevige broek aantrek. |
broek en shirt denk ik..nix bijzonders.
|
Iets wat ik speciaal daarvoor heb gekocht denk ik.
Zoals het er nu uit ziet een zwarte jurk met gekleurde stippen, en zwarte pumps ofzo. |
Niets bijzonders? Ik ga met Oud en Nieuw echt niet in een jasje lopen, kom op. Ik trek wel een wollen crewneck en een overhemd aan.
|
Citaat:
|
mijn oud-nieuw jaar outfit dat ik paar weken geleden heb gekocht :D. jeans broek met een hemd :o
|
Citaat:
De outfits horen daar natuurlijk ook bij. |
Citaat:
|
Gewoon normale kleding denk ik.
Zit op dat moment in Frankrijk, Les2Alpes. |
m'n normale kleertjes
je hoeft je image toch niet te veranderen :S |
ik ga er gewoon weer heel leuk uitzien.
|
Citaat:
|
Euhm m'n ouders en broer en zus gaan iig naar familie in Zuidbeemster......
En misschien ga ik wel mee want ik wil eigenlijk wel naar RUSH op nieuwjaarsdag, dus in dat geval ga ik het rustig aan doen op O&N met gewone kleding, als ik wel iets ga doen, zal t niet veel veranderen denk ik. |
Citaat:
|
Citaat:
alsof het ze uberhaupt op zou vallen als ik me speciaal aan zou kleden |
Ik zit al in de fucking stress over wat ik in godsnaam ga doen dus wat ik aan ga doen is pas de stap daarna & hangt af van het feest.
|
Citaat:
|
ik denk dat het gewoon een spijkerbroek en een warme trui worden voor oud en nieuw, aangezien er warasclijnlijk weer een eind naar de andere kant van den haag gefietst gaat worden na 12en.
|
Citaat:
|
Iets leuks nieuws, maar wel zodat ik eroverheen iets warms aan kan trekken als het tijd is om naar buiten te gaan! Lang leve het op straat staan en verkleumen onder een knallende hemel. Oh en ik neem een fiets als accesoire waarmee ik van feest naar feest ga. :rolleyes: Yeah dit noem ik autorolleyen.
|
Citaat:
|
mn bikini
that is als alles goed komt met de tickets naar brasil |
Ligt eraan wat ik ga doen.
Eerst thuis ff een glaasje champagne, dan doe ik waarschijnlijk m'n zwarte pak aan met mooie glitterpumps :cool: Ennehm daarna ligt het er dus aan.. |
GHEHEHE....wij gaan naar een cafe hier in de buurt dat in Moulin Rouge stijl is op O&N...GHEHEHEHE :D
|
Hmm 't wordt toch maar een kostuum glimmend wel te verstaan :D
Daarentegen ben ik nog wel opzoek naar zowel een foute kerst als oud en nieuw stropdas, iemand tips? :confused: (gaarne zo fout mogelijk:D) |
Iets leuks, maar niets bijzonders.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:34. |