![]() |
Welke 'greatest christmas hit' wil jij dit jaar NIET horen?
Dus.. ik wil
o.a. LAST christmas van Wham (vorige jaar was mijn kerst ook al kut :) ) en where :) are you christmas van faith hill (Vraag me niet wrm :o ) NIET voorbij horen komen... en dan niet alleen niet op skyradio. |
die van WHAM! idd, en die van Mariah Carey, en die van Jim en.. naja eigenlijk wil ik ze allemaal niet horen, behalve die van the Darkness natuurlijk \m/
|
hahah, die van the darkness zag ik vannochtend op tv en ik lag in een deuk
hoezo corny:) mn zusje draait telkens eentje van christina aguilera en die is vreselijk irritant |
wham en mariah carey horen gewoon bij kerst.
christina zusjes.. erg ja :( |
Geen Celine Dion gekrijs (n)
|
Geen een.
edit: Allemaal dus. Ik wil er geen horen. |
die van The Darkness heerscht:D
|
Citaat:
De Kerst-versies van Las Ketchup en de Macarena mogen daarentegen heel diep weggeborgen blijven. |
Ik wil GEEN kerstmuziek, GEEN sinterklaas gejank en GEEN carnavalsgebral..
Wat heb ik een hekel aan 'feest'-muziek.. |
een of andere band met "hang myself from the christmas tree". En al die andere afgezaagde nummers.
Ik wil ALLEEn louis armstrong horen. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoewel de csr-versie ook gewoon zwaar koel is. :D |
Citaat:
En ik wil grandaddy - alan parsons in a winter wonder land ook nog wel een keer horen. De rest dus niet, om nog ontopic te blijven.. |
Blergh, dat nummer van Jim vind ik dus echt verschrikkelijk.
|
last christmas van wham is wel oke (y)
maar die van JIM zeker niet ooit een stelletje schapen 'een potje met vet' horen zingen? nou dat klinkt zeker weten beter |
Last Christmas mag van mij nog wel, maar ik ga gillen als ik dat jengelende Mariah Carey wijf weer hoor dit jaar
|
Citaat:
en ik vind alles van caesar leuk. maar ik ben bevooroordeeld :) |
Citaat:
|
Ik vind dat altijd wel sfeermakend, maar ik ken de titels zoiezo niet dus niks om weg te strepen :)
|
Citaat:
Die van Wham! vind ik toch ook wel bij kerst passen, ook al krijg ik er braakneigingen van...voor de rest heb ik het niet zo op kerstnummers.... |
ik wil Wham! minstens 100x horen :cool:
die van The Darkness liever 0x (n) |
jim :nono:
|
Geen Mariah Carey en zeker geen Paul de Leeuw!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
goffik!!!!!! |
ik wil alles horen :D !!!
kerst is gezellie :P |
Citaat:
|
uhm, wat denken jullie van WINTERJAM??
Juist ja, van dezelfde mensen als SUMMERJAM en SATURDAYNIGHT het begon allemaal leuk hoor, maar nu denk ik: ja jongens, drie keer achter elkaar hetzelfde nummer uitbrengen... :nono: .....zucht. dus! aan alle radiostations: heel ver weg stoppen die plaat!!!! |
al die schijt huilkerstkutnummers zijn KLOTE
|
Citaat:
Ik ontken kerst. Lekker verplicht sfeermaken onder het mom van 'speciale dagen van het jaar'. Meegaan in hypocriet gedrag en aangepast , niet gemend gedrag en wensingen doen. "ja maar het is wel lekker vreten'. Dat is het. Waarom niet op 12 december? |
Citaat:
:D En dat van de Grinch, is dat where are you Christmas? Mag ook wegblijven... en ik heb dat per ongeluk tussen mijn verzameling clips opgenomen :| |
bek houden en typen welke je niet wil horen.
Ik wil ze geen van allen horen, maar het hoort nu eenmaal bij de kerst"sfeer" om je dood te ergeren aan die uitgemolken nummers. Die van the darkness vind ik nu ook nog wel geinig, maar als ze die bijvoorbeeld 5 keer per dag draaien ben ik hem voor de 25e ook wel zat. Laat staan als ze hem volgend jaar en de komende, pak um beet 20 jaar draaien. |
Die van mariah carey en jim
|
Citaat:
Ik denk dat ik kerst dit jaar voor het eerst gezellig ga vinden. Lichtjes enzo <3 Hoe kun je trouwens die liedjes van oa Wham en Mariah ontkomen? Dan moet je echt in een grot gaan wonen. Nog erger: de kerst cd van de supermarkt waar ik werk :( |
Of, van die blikkerige melodietjes die sommige kerstdecoraties uur na uur spelen. Vooral in de winkel, voor de mensen die ff binnen en buiten gaan is dat nix, maar als je daar een hele dag in moet staan werken :|
|
Citaat:
De clip is ook zo leuk <3 |
welke wil ik wel horen
ik wordt gek van die kerstliedjes ieder jhaar het zelfde nee m,ensen geef mij maar sinterklaas :D (y) |
ik wil geen enkel kerstliedje horen, al dat 'gezellige' gemiep, bah.
|
Aan de meeste kerstnummers heb ik een gematigde hekel, maar aan dat 'do you know it's christmastime in rio' nummer heb ik een erg bovengemiddelde hekel.
Ik zal 'a metal christmas' nog wel es opzetten :) |
wat dacht je van 'Driving Home For Christmas'?
|
Laat ze maar komen hoor, 1 maand in het jaar vind ik het altijd wel weer leuk om die klassiekertjes te horen.
|
geen hits, alhoewel er natuurlijk wel mooie kerstnummers zijn.
die van the darkness wil ik trouwens wel eens horen/zien want daarvan wist ik niet eens dat er 1 was. |
Citaat:
ok mensen ik heb gelogen net nummer van the darkness gehoord die is wel koel :D |
Naar mijn mening is The Darkness niet echt de juiste band om de kerstsfeer te verkondigen. Dat nummer van MXPX is wel leuk btw..
|
Zo flauw om reacties te verwijderen... ellendige peuterspeelzaal-politiek hier altijd...
|
Citaat:
|
"Eenzame kerst" van Andre Hazes wil ik dus echt NIET horen.
|
ik haat kerst!!!!! dus gewoon helemaal geen kerst liedjes, ze zijn toch allemaal kut
:s |
de kersteditie van de liedjes uit onze kerk :(
elk jaar trekt mn moeder ze weer uit de kast :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:06. |