![]() |
Tony Hawk Underground [T.H.U.G.]
Tony Hawk Pro Skater (deel 1) was voor mij de beste THPS die er was..
Totdat T.H.U.G. uit kwam.. Damn dit spel roelt toch zo erg.. De Story Mode is duidelijk wel dope, de goals die je moet uitvoeren zijn vaak wel origneel... En je maakt zeker wel sicke moves.. Het beste van het spel is nog wel dat je ook kan lopen.. Met deze extra move kan je nog langere combo's maken.. Het verhaal is mss wel een beetje corny, maar toch nog wel zo dat het cool is om te spelen.. Van de optie om zelf truukjes te maken heb ik nog niet echt veel gebruik gemaakt, maar je kan er allerlei grappig dingen mee doen.. Verder is de soundtrack super vet, dit keer staan er veel nummers op.. Maja wat vinden jullie van T.H.U.G. ?? |
sicke? corny?
Hmm ben ik de enige die deze woorden nooit tegenkomt of begin ik gewoon oud te worden? :confused: |
Citaat:
Ontopic: ik wil dit spel HEBBEN!!!! Lijkt me echt een bruut spel, vooral omdat dit nog weer dichter bij de realiteit komt (waar ik dan weer geen fuck van kan) |
Citaat:
Zou het spel dan ook maar niet spelen als je die woorden als neit begrijpt :D.. En idd was ik maar zo goed als in Tony Hawk met skateboarden *zucht* :( .. |
Heb je alle delen gespeeld? Ik vind deel 2 tot nu toe de beste, maar heb 3 en T.H.U.G. nog nooit gespeeld.
|
Behalve 4, heb ik alle delen gespeeld..
Deel 2 was wel oke, speel ik nog steeds vaak.. Maar dele 1 was toch net ietsjes leuker.. Die downhill jam was echt geweldig.. |
Tonu Hawk is echt gewoon de beste sk8game ever,
ik zou graag THUG hebben want je kan je eigen foto opsturen, die krijg je dat terug en dan kan je die voor je skater gebruiken zodat je echt met jezelf kan skaten. Dat maakt het heeeeel vet, en ook dat je kan klimmen enzo. Ik heb tot nu toe THPS 1,2,3 en 4 gespeeld, THUG nog niet. Ik skate zelf ook, helaas niet zo goed als Tony Hawk :( :s |
ff een vraagje, komt thug nou ook uit voor pc of alleen op de consoles?
|
Ik ben nu gewoon een Tony Hawk Skateboarding aan het spelen geen idee welk deel heb ik niet zo veel verstand van :P Maargoed ik vind het echt een superleuk spel joh!! Alleen val ik best vaak en het duurt zo lang voordat je weer op staat :rolleyes:.. Maarja een nieuwere versie lijkt me wel leuk!! :)
|
Citaat:
Maar voor de PC moet ie nog uitkomen geloof ik.. Check anders ff bij je lokale gameshop En met die face-mapping van je eigen gezicht, is alleen bij PS2 een optie (denk persoonlijk bij de PC ook, maja dat boeit me niet zoveel :p).. |
Citaat:
|
Ik vond THUG nogal tegenvallen. Ik had hem in 2 middagjes uitgespeeld. De opdrachten waren TE simpel en eentonig. Het lopen en rijden... Tjah... Het is leuk, maar het werkt nog niet echt goed. Ik bedoel... Loop eens voor de grap XD Maar verder is het zeker een tof spel!
|
Mischien dat ik hem nog koop als ie voor 30 euro ergens ligt, vond tonyhawk 4 al brakker dan 3.
|
'k Vond Thps 4 erg c00l gezien je eindelijk wat flatland moves kon maken, Thug lijkt me dan ook helemaal geweldig nog meer vrijheid (y)
|
Citaat:
Zitten ook opdrachten bij waarbij je dus flatland moet gaan doen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
hoe zit het btw met een PC-versie?
komt ie nog of kan ik dat op mn buikje schrijven? |
Citaat:
|
euh 4 heb ik al op mn pctje staan...:p
maar T.H.U.G. is deel 5 :p over die heb ik nog niets gehoord (kwa PC dan dus):s |
Citaat:
emulator?? of gewoon echt zo?? :eek: |
gewoon echt zo:D
is in amerika wel uitgebracht:D PM me maar voor meer info... |
THUG nog nooit gespeeld, maar ik verwacht niet dat het mij zal boeien, ik ben niet echt een gamer, meer een boarder, en alleen thps2 wist de realiteit (sim-mode :cool: :D ) redelijk te benaderen, is eigenlijk ook het enige spel dat ik speel :) . THPS3 heb ik nog met één character uitgespeeld en THPS4 zelfs níét.. Die bleven gewoon niet boeien.
|
Ik zie het aan je avatar..
Love park is fucking ownage.. |
Extremesportgames zijn gewoon harstikke vet!
Wat staat er op de soundtrack btw? |
Citaat:
zag vandaag bij Left een video (geloof een 411) waar een heel groepje ME'ers ff die skaters daar kwam wegkicken beetje kansloos |
Citaat:
dat zou ik ook hebben gehad als die laatste opdr met eric me niet een hele dag kost (en ik heb m nog steeds niet) krijg nummer 16 niet te pakken, ik spring van de brug en dan kom ik of niet op een high wire of ik kom op de verkeerde en ga dan richting playground teringzooi, dit vind ik dus gewoon niet-leuk-moeilijk meer |
Citaat:
|
Citaat:
|
is de gba versie trouwens wat?
|
Citaat:
maja ik heb m wel gehaald maar die nummer 16 kan ik nog steeds niet pakken zoals t moet, ik ga maar gewoon aan de kabel hangen en dan eraf springen, dan pakt ie m ook en dan gewoon verder |
Citaat:
Winter Sessions ofzo met Love Story.. |
THPS 2 is en blijft de beste!! :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02. |