![]() |
Wat gaat het helemaal worden?
Wat gaat het helemaal worden? Laat ik zeggen, zomer 2004.
Geen mobiele telefoons? Alleen maar zilvere kleding? Skateboards? Klassieke muziek? Massale orgies? Hippies, provo's, witte fietsen? Wat wordt volgens jouw de compleet nieuwe trend? |
Citaat:
|
Ik denk dat er misschien wel iets 'beters' voor de mobiele telefoon zal komen. Maar dat dat nog zo duur is dat iedereen nog met de oude mobieltjes blijft lopen.
Naja, gewoon een gokje. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Trendloosheid
|
Ik denk dat er nog wel een gadget komt die hip is om om te dragen oid..
|
Zullen wel t-shirts worden die tot over je ellebogen komen.
|
Citaat:
|
Het taboe op vibrators verdwijnt. Schoolmeisjes zal je tijdens de schooluren kunnen betrappen op het gebruik van de mini-vibrator: subtiel, compact en schattig genoeg om niet de perverseling van de klas genoemd te worden. Voor meisjes die in de hello kitty-fase zijn blijven plakken: nu dus tijd voor een spannender speelgoedje dat je gewoon aan je pennenzak hangt.
Verder: de holle spiegel, waarin je er immer slank uitziet. Waarom diëten en sporten als je in een oogopslag dun kunt zijn... Let op mijn woorden. |
Citaat:
Eerder wijde hempjes of iets wat daar op lijkt.. Niet dat enorm strakke meer iig |
Met graffiti bespoten haarbanden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
iedereen heeft gewoon elk moment een fototoestel bij zich.
de spijkerbroek raakt he-le-maal uit.(dat wil ik wel eens zien gebeuren :cool: ) |
Citaat:
en over die vibrator; ik heb er een gegeven met sinterklaas :cool: nee niet aan mn moeder |
shcoenen met bolle neuzen ipv puntschoenen
|
Scheer de naam van je lover in je kapsel.
So Summer 2004 (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
volgens mij komen de capri broeken in combi met mary janes en blousjes met ruches in, huge zonnebrillen en van dat naar buiten gestylde haar.
minirokjes vooral in wit en roze, in combi met hoge gympen en baseballshirtjes voor meisjes (van die smalle zonder mouwtjes) |
Grote Zonnebrillen
Broeken met sporadisch geplaatste knoopjes |
Citaat:
|
Citaat:
maar bedoel meer iest vernieuwens, wat weet ik nog niet, anders zou het geen hype meer kunnen worden ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Ik. Ik ga het helemaal worden. Wat weet ik nog niet. |
Citaat:
Wat doet die rolleye daar trouwens. :rolleyes: :p |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat Seth shirtjes met opdruk veel hipper worden. En iedereen gaat aan de overknee laarzen. |
Citaat:
Naja, ik denk dat iedereen wel een beetje de mode volgt, tenzij hij/zij er zich echt tegen gaat verzetten. Want de winkels volgen immers ook de mode. ;) |
Net zoals er mensen zijn die een bril dragen terwijl ze die helemaal niet nodig hebben , zul je in de zomer van 2004 veel mensen die mooie tanden hebben met buitenboordbeugels zien. En daar moeten dan wel coole dingetjes aangehangen worden,sleutelhangers enzo...
|
ik ga het helemaal worden :p
|
Citaat:
en wat in wordt? ik hoop sexappeal |
Citaat:
Wie weet is dat in 2004 al. |
Citaat:
is dat niet hip? |
Citaat:
Ik denk zelf dat de super foute combinaties de kop op steken! |
Citaat:
jah denk k ook |
Grote zonnebrillen gaan het worden (y)
|
Citaat:
On topic: Er zal vast weer iets gerecycled worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat er hot wordt in de zomer van 2003?
Haarbanden! ze komen weer helemaal terug hoor echt waar |
Citaat:
Maar, het worden grote zonnebrillen. |
Citaat:
|
Gewoon zo lomp mogelijk.
|
Aangezien ik het in Aisa's topic ook goed had (grote zilveren sieraden) heb ik recht van spreken
Elektro wordt hip |
Citaat:
|
De bruggo-look: grote bergschoenen, strakke spijkerbroeken, Ragstruien, te Grote Kiplings natuurlijk in de nek, fout kapsel. 100% zeker dat dit dé nieuwe look wordt ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45. |