![]() |
Bal zoekt Boom
Bal zoekt Boom
Ik zoek je Waar Ben je Hier of weg Zeg me Zeg Ik kan je niet vinden Nergens Overal heb ik gezocht Waar je daar Hier of ben Ik kan je Niet vangen Met woord of pen Het voelen dat ik voel Voor zoiets als jou, Ik moet en zal het vinden, Maar het gevoel Het jou, Is onvindbaar |
Citaat:
Waar je daar Hier of ben Ik vond dit eerst waar raar, maar na opnieuw lezen, loopt het eigenlijk gewoon erg goed... het hele gedicht trouwens (y) |
Ik vraag me wel af hoe je bij die titel komt :) Vind ik nl. nergens terug in het gedicht zelf.
Die titel, dat geeft het ook een extra dimensie, had je dit bijvoorbeeld "onvindbaar" genoemd, had ik er niet op gereageerd. Dan kon ik er nl. niet zo veel mee. Nu maakt de titel mij dus nieuwsgierig :D |
Citaat:
|
Citaat:
Houden zo. |
Leuke titel, vooral nu ik de gedachte erachter weet :). Een goed gedicht, sterk gebruik van enjambement. De binnenrijm vind ik leuk gedaan, en ook de herhaling van het woord 'zeg' in de eerste strofe is erg goed. Je gedicht leest heerlijk vlot door, de nadruk wordt echt op elk woord afzonderlijk gelegd; erg knap gedaan vind ik.
|
Waar je daar
Hier of ben Opvallendste en leukste stuk! :) En een originele titel, alleen jammer dat ik nu weet wat het betekent. :p |
Citaat:
Citaat:
|
Mooi gedicht! :)
|
Ja moest ik nou wel of niet de titelverklaring geven? :p
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31. |