![]() |
Tekno/drumnbass/goa
Nog mensen die hier van tekno/drumnbass/goa houden?
TEKNO:BEUKEN BV GOA:DREADZONE, GOA GIL DRUMNBASS: PHOTEK!!!!!!! |
yep, die zijn hier wel hoor :D
|
Vooral drum&bass. :cool:
Alhoewel ik Photek wat minder vindt trouwens. Maarja. |
tekno wel leuk
drum 'n bass wat leuker goa zeker minder |
tekno en dnb zijn vet, goa ook wel als je wappie bent :d
hersenloos topic, hersenloze reactie.. yeah |
tekno is erg vet
goa, neuh. drum'n'bass, j'wel. |
Citaat:
|
Tekno: Nee, mar dat ligt meer aan de mensen dan aan de muziek
Goa: geinig Drum 'n bass: driewerf ja! maarre, waarom deze muzieksoorten bij elkaar? theeft geen fuck met elkaar te maken! Of krijgen we straks topics als: "Wie houd er van Soul/Klassiek/Industrial/Trash?" |
goa is tekno maar dat fluffy en langzaam
DnB is tekno maar dan langzaam, zonder veel bliepjes en kraakjes tekno is tof :D DAAROM! enne photek, tjek je pm! :D |
Tekno ken ik niet.
Goa vind ik niks aan. Drum 'n bass vind ik leuk. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
veel plezier :D
|
Citaat:
|
natuurlijk
Goa, lekker stuiteren :D |
Goa: infected Mushroom
Drum 'n Bass: Sphongle zijn beide zeer vet tekno ken ik ni! |
Citaat:
|
Citaat:
Zowel bij Tekno als bij hardcore feesten staat het merendeel knetter uit zijn dak te gaan van pillen en allerlei andere rotzooi.. Alleen Tekno trekt wat meer linkse radicalen aan en Hardcore wat meer rechtste radicalen (om maar ff lekker te generaliseren)... Goa vind ik maar saai, maar zeker niet vervelend als achtergrond muziek.. Tekno feestje is zo nu en dan leuk, maja de sfeer op feestje zijn een beetje grimmig.. De meeste mensen staan namelijk strak, terwijl ik lekker op mijn soft drugs teer.. Dus laat mij dan maar voor Drum&Bass gaan.. Owh yeah, 010 Massive :D:p.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zucht... Als je meer dan 3 feestjes had meegemaakt, niet met oogkleppen op zou rondlopen en daarna iets zou typen! :nono: |
Citaat:
|
waar leest U dat?
Ik struikelde een beetje over het feit dat er een grimmige sfeer hangt OMDAT iedereen strak staat ed. |
Tekno - Klote Herrie
Goa - Voor hippies en weirdos Drum n Bass - Ondansbaar maar leuk Doe mij maar techno, progressive, breaks en trance |
Citaat:
|
Citaat:
breakcore is wel errug vet :D |
Citaat:
Voor mij bevordert het niet echt de sfeer als iederen strak staat .. |
ja, Drum N Bass is vet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat vind je van Simon Underground & DJ Producer |
beukenbv (y)
probeer ook es wat van PNP, Obtekk, K Bal, Rebellion en Koney, ook wel aardig |
Tekno is gewoon een te gekke muziekstyle om flink op te trippen :D
|
ik vind drummende bas wel tof op een groot feest met veel mensen, de rest, ach het interesseert me niet echt, maar als ik lekker wil dansen is het fijn. die band ken ik niet :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Kom op man, tekno en terror zijn 2 heeeeeeeeeeeeeel verschillende dingen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
idd, hardstikke, en een beer schijt in de pot
|
Citaat:
|
Ik zeg Jungle Galaxy!
|
Vandaag staat in het Volkskrant Magazine een artikel over tekno-feesten. Niks voor mij, lmd, dat tuig kraakt maar buiten mijn buurt. (n)
|
teknoteknotenko
boembaddabengbaddaboem :) drum & bass ook ruig uiteraard goa voor de zweefteven |
Citaat:
Ik zou niet weten welke stroming het wel is, maar zeker geen DnB, eerder een beetje ambient psytrance |
Citaat:
:D |
Tekno bestaat niet, is daarentegen techno genoemd </miereneukerij> Infected mushroom is goed D&B is goed, helemaal als je in een zaal vol met danende mensen staat die allemaal los staan te gaan... techno is ook wel goed, heb het alleen meer op d&b en goa
|
Trouwens, mocht je nog goeie drum & bass willen downloaden, dan moet je hier even kijken:
www.ruffrhythmz.com (y) |
techno: jamie bissmire, jeff mills
goa: soms :D drum 'n bass: SHY FX, krush, hype, dieseboy, vinyl syndicate,... |
drum&bass feesten zijn cool, vooral spinach; hiphop en jungle/d&b door elkaar...
maar ik vind t om op mn discman te luisteren niet veel aan... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:47. |