![]() |
Mecano - Hijo de la luna
Mijn lievelingsnummer. Iemand bekend hiermee?
|
ja, mijn vriendin speelt die wel eens op de piano :).
|
Ja, die is mooi!! :D Ik kan hem ook spelen (piano/keyboard)
|
Zoon van .. (de zon ?)
Toch tof een kleine 1000 woorden spaans voor tentamen aanstaande dinsdag. |
Citaat:
|
heel mooi nummer
|
Belle Perez covert hem op het moment als ik het niet mis heb. Ik vind het wel een mooi nummer.
|
Mijn all time favoriete lied, Echt vanaf dat ik een babytje was. En alleen gezongen door Mecano :mad:. Dat verhaal in het lied is ook zo :eek: wow! Tonto el que no entienda lala Quenta una legenda lala Que una hembra gitana.... (y)
|
is dat van dé mecano, die ook in het russisch zingt?
|
hmhm.. :)
mooi. van ons. |
Prachtig nummer (y), ook mijn favoriete nummer sinds ik baby was ofzo. Ik ga 'm eens proberen te remixen :P
|
Toen ik het las, wist ik niet welk nummer dat was. Maar na een bezoek aan kazaa weer wel :)
Echt een mooi nummer ja. beetje vreemde kick trouwens |
tm mn 10e ofzo was dat mn lievelings nummer :)
|
echt een mooi nr ja ben hem nu aan het luisteren:D
|
Citaat:
|
Ja, die is wel leuk. Af en toe luister ik 'm weer en dan komen er herinneringen naar boven van vroeger, kweenie waarom.
|
ik zou niet weten wat ze zingt, maar hij is idd zooooo mooi
|
Die had ik vandaag nog gedownload. Inderdaad een goed nummer. (y)
|
ik zoek al eeuwen naar de naam van dat nummer, dank je voor je topic :D
|
Citaat:
|
Dus up je'em maar even
|
idd trouwens :|
|
Wat is dat toch met die verschrikkelijke up-trend tegenwoordig?
Je kan niet eens meer veilig forummen meer in deze maatschappij (n) |
jaah die ken ik, echt heel mooi liedje. vooral omdat dit nummer op het 50 jarige huwelijk van me opa en oma werd gedraaid bij een filmpje
|
Citaat:
|
Dat nummer is echt een van de beste ooit imo (y)
En bovendien is Mecano veruit mijn favoriete band :) Ken je nog meer nummers van ze of allen Hijo de la Luna? |
Ik heb naar aanleiding van dit topic een CD gedownload (want dat nummer is idd wel chill), maar wat een crap zeg (n)
|
Citaat:
Zo ja, neem er ff de tijd voor om er naar te luisteren, dat kan nog wel eens helpen. Dat was mijn 1e cd van Mecano, eerst vond ik het ook niet zoveel, maar als je de nummers vaker hoort, ik vindt het nu iig (y) |
Citaat:
Ik moet inderdaad eerlijk bekennen dat ik er niet intens naar heb geluisterd, maar de muziek werd gedomineerd door flutte drums en dunne melodielijnen. Maar ik zal het nog een tweede kans geven :) |
Citaat:
Persoonlijk vind ik nummer 10 van die cd (Salvador Dalí) het beste nummer Nou ja, ik hoop dat je nog van mening veranderd ;) |
briljant nummer, briljante band (y)
mujer contra mujer, el cine, eungenio salvador dali etc etc etc... <3 |
Citaat:
|
supermooi nummer, als kind luisterde ik het aldoor en danste ik erop met m'n moeder :)
|
Erg mooi nummer maar was geloof ik van Loona
|
Citaat:
nee die was toen nog niet uit de luiers |
shoot me
maar ik ken het nummer niet? misschien als ik het download zal het een belletje doen rinkelen |
Citaat:
|
waaaat een up
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:11. |