![]() |
Total Club Manager 2004
Hehe, heb ik eindelijk dat spel, kan mijn computer het niet aan.
Ik heb welgeteld drie uur gedaan om 6 weken verder te komen. Nu ga ik maar sparen voor een nieuwe computer. Het spel is wel wreed trouwens! Al vind ik 2003 beter. |
wat heb je voor een pc ik denk namelijk mijne het ook niet aan kan
ik heb een p3 700mhz en 196mb ram |
Spel = :cool:
AGOVV Vooruit! Eén bug ontdekt btw, ik speelde met RKC thuis tegen AZ, Fusion match, heb 5-0 gewonnen. Druk ik daarna op Ok, heb ik 2-241 verloren :s. |
met dat fushion gedoe, met welke toets kan je rennen :)
alvast bedankt |
ik vind de total club managertjes wel beter dan de championship managertjes hoor. Vooral dat je bij tcm veeeel beter kunt welke spelers goed zijn, welke goedkoop zijn en welke je beter kunt verkopen enzo. Het is veel duidelijker en overzichtelijker dan de CM serie vind ik. (y)
|
ooo
jongens in mijn huis, onder de kerstboom ligt nu: total club manager 2004 MAAR IK MAG HEM NIET UITPAKKEN! ik wil 'em spelen! nu! nu! NU! :mad: |
Toen ik besefte dat ik meer bezig was met kinderen krijgen en cadeautjes kopen voor m'n vriendin heb ik TCM 2004 er maar afgegooid en ben weer CM gaan spelen...
Erg realistisch is 't ook niet, zonder al te veel te doen ben ik 2 keer kampioen geworden en heb de halve finale van de Champions League gehaald... met Willem II. Zonder de wedstrijden zelf te spelen overigens. Mijn conclusie: zaadspel. |
Citaat:
beetje onsamenhangend verhaal hierboven |
maaruh
toen het ek 2004 in portugal begon stuurde Nederland een superslecht team met allemaal onbekende spelers? waar slaat dat op! elk land stuurd z'n toppers behalve NL. Heeft dat iets te maken met de NL-elftal ook niet in FIFA 2004 zit, en je dat dan misschien kan exporten ofzo en dan alsnog Oranje in FIFA hebt? Ik vind het anders wel vaag.... :confused: |
Hoezo onsamenhangend?
Het komt er op neer dat ik - als voetballiefhebber en statistiekenfreak - CM 03/04 véél realistischer en (dus) beter vind. Maar ik kan me voorstellen dat je TCM leuker vindt als je gewoon een voetbalspelletje wil spelen en niet zoveel waarde hecht aan realisme. |
Citaat:
sorry. ik heb zelf alleen cm4. Total Club manager heb ik nooit gespeeld. Dus kan ik ook niet zeggen welke het beste is. Maarja mijn vorige post was ook om 12 uur 's nachts:P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03. |