![]() |
Nieuwsgroepen
Hoi mensen misschien een stomme vraag maar ik kom er gewoon niet uit.
Hoe kan je met nieuwsgroepen downloaden. Bij bijvoorbeeld het programma GrabIt?? Ik kan wel de posts lezen en dergelijke Maar om van een nieuwsgroep te downloaden lukt niet. Of simpelweg kweet niet hoe ik het moet doen. Hoop dat jullie kunnen helpen |
Citaat:
Citaat:
Edit -> Prefences -> Staan je instellingen daar goed? Vul een nieuwsserver in. Vul gebruikersnaam en wachtwoord in -> Ga naar tabblad All groups en druk op Update list. Vul dan een nieuwsgroep in en voeg die toe. Druk dan op Update Groups en dan Full. De rest zal wel lukken denk ik? |
Ja dat bedoelde ik sorry!
Ik kan wel posts lezen, dat lukt wel. Verder staat alles gewoon goed ingesteld geloof ik. Maar verder lukt et dus niet :confused: Nja nog maar ff proberen. Anders geef ik het gewoon op :confused: |
vaak staat een download in verschillende posts verdeeld..
Moet je ze allemaal selecteren en dan rechtermuisknop en dan kun je ze samenbvoegen [maar weet zo ff niet hoe dat heet ;)] |
Citaat:
-Desecrator |
Mag ik je van harte het programma NewsReactor aanraden?
Erg eenvoudig, yENC-support, automagische join-section, en kinderlijk simpel op te zetten. Voor het 'gewone' leeswerk gebruik ik Forte Agent. Gravity schijnt ook fijn te zijn. |
X-NEWS!!
zwaar relaxed..in mn jongere chello dagen zoog ik daar dagen lang aan |
doe mij maar gewoon outlook exprs..
waarom meer programma's nemen als het niet nodig uis :p |
Citaat:
Ik gebruik Gravity, zeer fijn programma... ik vind vooral de scoring een voorwaarde. |
Citaat:
|
News Bin rules, zit hier met 1113 kb/s te downen op een chello kabeltje...
|
Citaat:
is dus 138 kbyte dus: niks bijzonders |
Citaat:
|
Wat zijn eigenlijk Nieuwsgroepen???
|
Citaat:
Mensen posten berichten op groepen, je hebt er een speciale newsreader (zoals Gravity) voor nodig. |
iemand een url voor die Gravity?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een van de eerste hits. Moet je maar ff zoeken :p |
|
|
Citaat:
|
tv series niet zover ik weet.... :) die warez wel.. maar daar kijk ik natuurlijk nooit naar :)
|
En is dit ook volledig gratis?
Of moet je er ook wat voor terug doen?? |
Citaat:
|
Weet iemand hoe het komt dat bij mij alles failed. Ik zit achter een router (of rooter) met @home.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit is overigens met de meeste newsservers zo. Behalve XS4All is er nieteen provider die een newsserver met een fatsoenlijke capaciteit heeft. Jammer alleen dat newszilla nog redelijk Beta is. |
ja.. xs4all heeft inderdaad enorme binaries :D
newszilla.xs4all.nl :).. standaard newsservice van hun is btw wel news.xs4all.nl.. maar newszilla is veeeeeeel groter.. |
Nou zo bedoelde ik het niet. Ik heb er gewoon een paar gedownload van de bovenstaande en het lukt me niet op te connecten met een server. Mijn verbinding is van athome, kan dat geen pronleem leveren??
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:16. |