![]() |
Wat ga jij doen in de vakantie?
Ik ga een paar boeken (uit)lezen, "Elke Seconde Telt" van Lance Armstrong, een boek over honderd jaar wielerhistorie, ik ga een cursus Spaans die je in zes weken behoort te doen in twee weken doen, en ik ga wat artikelen schrijven over dingen die me bezighouden. Misschien nog wat Latijnse tekstjes lezen, als ik zin heb.
En hullie? :D |
Studeren, Kerst vieren, tussen familie heen-en-weer reizen en verder weet ik het nog niet.
|
Studeren, kerst, oud en nieuw en wat vrienden zien voor wie ik de laatste tijd niet zoveel tijd meer heb gehad.
|
leren, lezen voor school, naar de bios, uitslapen, naar de stad gaan, uitgaan, ow ja ik moet ook naar de dokter in de vakantie :( en verder niet zoveel nuttigs
|
Kerst en oud&nieuw vieren en studieopdrachten inhalen en vooruitwerken en misschien zelfs wel leren en niksen en misschien wel schaatsen en slapen en eten en spelletjes doen en boswandelingen maken en dingen met vrienden doen en naar LotR en naar Love, actually en films kijken uit de videotheek en m'n labjas uitwassen en wat kleren repareren en winkelen en naar het zwembad en in de sneeuw spelen en...
twee weken is te kort :( |
Winkelen, schoolwerk doen, me vervelen, saaie kerst 'vieren', me nog meer vervelen
|
Gelukkig heb ik drie dagen vrij kunnen nemen op mijn stage waardoor ik ook een Kerstvakantie van 11 dagen heb. Yay! En, wat ga ik in die tijd doen? Ik heb warempel echt nog geen idee, dat zien we dan wel weer. Niet aan werk denken, iig.
|
Vooral studeren, er zit niets anders op.
|
studeren en naar new york :cool:
|
Vlientje, vliendinnetjes, studeren, efteling, veel lezen, veel ontspannen.
:) |
Studeren, naar een feest dacht ik, kerst vieren, oud en nieuw vieren en misschien voetballen, maar ligt aan het weer.
|
Kerst en oud & nieuw vieren, mensen van het forum weer zien, werken, huiswerk. Computeren :o. Gooeeed uitslapen
|
bowlen en karten, nog van mn verjaardag:)
|
Bezig met mijn afstudeerstage in Singapore waarschijnlijk :cool:
|
Ik heb drie weken vakantie, maar moet daarin echt leren voor de tentamens in januari....
|
Uitslapen.
|
Uitslapen, veel films kijken, kerst en oud & nieuw vieren, dingen voor school doen, niksen, winkelen, uitrusten en bij mijn vader logeren.
|
Uitslapen, uitgaan, kerst vieren in de kerk en aan tafel, en verder veel afspreken met vrienden. Owja, en mijn bio en scheikunde bijwerken. :s
|
uitslapen, boek voor Nederlands lezen, bio-practica bijwerken, met vrienden iets afspreken en ik geloof dat we een nog 2 dagen weggaan
|
Dr wordt hier veel uitgeslapen, en hier en daar nog gestudeerd. Dat had k echt niet achter de gemiddelde scolier gezocht. :D (Dan heb ik het over het laatste he?)
|
- Profielwerkstuk maken
- Theorie voor de auto leren (en als het even kan ook halen ;)) - Handelingsdelen maken en tentamens leren (haha, daar komt niks van :D) - Films kijken - Werken - Uitslapen |
profiel werkstuk maken.. tentamens leren.. boeken lezen voor lijst en die verslagen maken.. kerst en oud en nieuw vieren... uit slapen.. en vooral mijn wijze plannen negeren
|
uitslapen
logeren bij nichtjes logeren bij vriendinnetjes naar bios gaan uitgaan kerst vieren oud&nieuw vieren misschien iets voor school doen als ik iets afmoet hebben zwemmen winkelen schaatsen ( als kan) damn... ik wil zo veel doen... |
Citaat:
|
chillen, duh.
|
snowboarden
|
De hele vakantie lekker aan mn documap....... :(
|
boekverslagen maken, poezie analyses maken, ckv verslagen maken :s
en voor de rest naar m'n oma en leuke dingen doen :) |
Thuiszitten. :)
|
Citaat:
|
ik ga overal een paar daagjes slapen... bij me vriend bij een goede vriendin en bij me beste vriend... bij me vriend zal wel ut meest zijn. Verder ga ik voor school werken enzo... heerlijk 3 weken vakantie :D
|
Citaat:
|
- Kerst vieren
- Oud en nieuw is er natuurlijk ook nog - Profielwerkstuk - Winkelen - Tentamens leren - En voor de rest gewoon dingen doen waar ik zin heb (geen verplichtingen => Ideaal) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tentamens leren, lezen, filmmarathon houden met Nijmegenmeisjes, kleding maken, tekenen, muziek maken/luisteren, stuk in rouwboek schrijven, m'n sociale contacten onderhouden, feestje geven (?), cakes bakken voor het leger des heils, en verder weet ik nog niks.
|
Wat ga ik doen in de vakantie?
Heel hard juichen als ik ben aangenomen voor m'n vervolgopleiding (ja, de hele vakantie, idd), heel hard huilen als ik niet ben aangenomen voor m'n vervolgopleiding (dat ook de hele vakantie). Afhankelijk hiervan plannen maken voor volgend jaar (want ik heb nogal wilde plannen), kerst vieren (1e kerstdag), werken (2e kerstdag en de dagen daarna), voor school werken (als ik tijd heb), met goeie vriendin ein-de-lijk weer eens stadten, weer eens met andere goeie vriendin afspreken (?), naar het kerstgala, oudjaar vieren, geen nieuwjaar vieren (-> werken), uitgaan (te lang geleden...), goeie voornemens maken, ze maar weer vergeten omdat ik me er toch niet aan (kan) hou(den), films kijken, sociaal leven op orde stellen, bijslapen, schoolwerk inhalen, lezen... Ik ben ZO aan vakantie toe :p |
Citaat:
|
de opnames van mijn nieuwe film zijn in de kerstvakantie :)
|
-boek voor nederlands lezen
-m & o bijwerken -lotr gaan zien -uitslapen |
- feestdagen vieren
- m'n verjaardag vieren - m'n website updaten - filmavondje met vriendinnen doen - heel veel uitslapen - sneeuwballengevecht houden (als er sneeuw komt) |
veel aan school werken
|
Citaat:
|
Op wintersport :), hopenlijk ligt er wel sneeuw!
|
Achterstanden van huiswerk inhalen, leesdossier maken, uitgaan, uitslapen, veel leuke dingen met m'n vrienden doen, shoppen, veel films kijken (zowel in de bios als thuis) en nog veel meer!
|
ik heb mezelf al voorgenomen dat ik niets voor school ga doen. verder niet echt interessante dingen; uit met kerst, werken met oud en nieuw, rigoureus geld uit geven moet natuurlijk ook nog gebeuren.. verder zie ik het wel, ben niet zo van het plannen in vakanties.
|
In ieder geval shoppen :o, allemaal oude vriendinnetjes weer zien, met z'n allen stappen, beetje uitrusten, misschien werken aan m'n wetenschappelijk verslag.
Joa ik zie de vakantie wel zitten :). |
Studeren, kerst en oud & nieuw vieren, winkelen, uitrusten
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33. |