![]() |
[Tekening] What did you do?!
Nou hier weer een aquarel van mij, het is het eindproject van een tekencursus, ik heb er 2 weken aan gewerkt. We moesten er eerst een verhaal omheen bedenken, maar dat zal ik jullie niet aandoen. Het zijn in ieder geval Jaer en zijn zus Meredith, het zijn dark elves. Commentaar please!
http://pic7.picturetrail.com/VOL201/...5/40067862.jpg |
haha erg knap :cool:
|
Ja, mooi! Ik vind alleen de achtergrond (een ontploffing ofzo?) er iets minder bij passen.
|
Citaat:
|
en zo hoort t, ernstig mooi! nix aan veranderen (niet dat dat nog kan :P) niets op aan te merken, heel mooi, klaar :D
|
Je hebt talent en das alles wat ik te zeggen heb.
Zwaar vet. |
modderfucking dope :eek: (y)
|
echt hardstikke mooi. Zeer gedetailleerd alleen de achtergrond stoort me, maar omdat je daar een goede reden voor hebt gegeven laat ik dat maar achterwegen. Mooi kleurgebreuk, lichtval en detail! (y)
|
Mooie figuren.
Manier van inkleuren is zeer cool. De titel 'What did you do?!' snap ik alleen niet helemaal? |
Citaat:
|
echt heel mooi. mooie kleuren. (blauw en zwart en zilver)
|
Mijn. God:|. Ik vraag me af of ik ooit zoiets zal kunnen maken, ook al ga ik heel hard oefenen...
Echt supermooi... |
nice.... vind alleen de rechterhand (voor ons dan) van de achterste persoon een beetje vaag er uitzien, omdat er 2 vingers tegen elkaar aan zitten die niet echt een onderscheiding hebben en dus een geheel lijken... (ben ik te volgen? :confused: )
en vind het contrast huid/haar iets te sterk.. maar voorderest zeer mooi (y) |
Ze lijkt op een kerel.
|
Hey ze heeft niet gezegt dat het 2 knappe elfen zijn :p
|
Citaat:
graag wel... |
Citaat:
|
modderfokking mooi :p
|
Citaat: