![]() |
Macabre
Macabre doet een tour door europa
january en februari dit was geplant op 17 januari in baroeg, maar wordt verplaatst wie gaan er heen? (als de nieuwe datum bekend is plaats ik die hier) |
Mischien, het is live altijd wel goed te doen.
Luister er alleen nog maar zelden naar, 2 jaar terug was ik helemaal weg van Dahmer, maar die nieuwe kan me niet echt bekoren. |
ik vind er echt geen reet aan, op een nummer na die had wel een lekkere dubbel base partij :P
ik weet aleen niet meer welke... |
Dat zijn er genoeg :P
De meeste mensen vinden echter alleen vampire of dusseldorf leuk (goh wat een leuk liedje! hehe en dan begint de muziek te spelen) |
even downen dus :)
|
haha de intro is idd wel grappig, ik vind aleen de stem van die vent zo verschrikkelijk :(
|
haha, ik vind die semi-ziekelijke hoge grunts wel gaaf :)
Download maar es een nummer a la dog guts of hitchhiker. Daar wisselt ie lage grunts af met hoge, en ook het dubbelbase werk is erg lekker (denk dat dat nummer waar je het over hebt ook wel van Dahmer afkomt) |
die zanger is soms best geniaal
hij heeft zo veel verschillende stemmen alleen een beetje jammer dat ze ongeveer 20 numemrs over dahmer maken en op de nieuwe cd staat niets over nieuwe moordenaars als detrout ze moge wel wat nieuwe moordenaars aanschrijven vind ik maar tog, live zijn ze koel, al die verhaaltjes enzo :) zeker te doen |
Citaat:
|
het is één grote grap (de band)
maar wél leuk. maar ik ga niet, te ver weg en heb ze al eens gezien |
Citaat:
|
Geweldige band, ook muzikaal gezien. Geluid is gaaf als je er van houdt, en wie houdt nou niet van een kinderliedje als intro van brutale metal.
|
hopelijk komen ze ook in de effenaar of 013
|
Ik vind Dahmer een heerlijke cd, ze schijnen live ook erg strak te spelen.
|
Best wel goaf voor de verandering (y)
|
live zijn ze strak
alleen de drum is beetje te veel hetzelfde maar die verhaaltjes zin meesterlijk en ook de show die ze opvoeren |
mja wel grappig
maar ondertussen wel tering herrie |
als ze in vera komen ben ik zeker aanwezig
vind ze live zeer grappig en leuk en idd zeer jammer van die vreselijke kutstem |
Macabre altijd leuk. als ze komen ga ik zekers.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik irriteer me er echt aan |
geweldige live-band!
die psycho-look van die zanger is ook vet ALleen heb ik in een vlaag van verstandsverbijstering dat oerlelijke mc-cabre shirt gekocht ik ga naar goudvishal trouwens. |
hahaha dies echt TE lelijk
|
Citaat:
|
Welke heb je?
Ik heb dat zwart met donkerrode shirt met duizend maal het logo op de rug, voorkant en mouwen. Idd ook weinig aan :) |
Citaat:
ik die ronald mcdonald dude met die gun met ipv van Mcdonals: mcMacabreofzo |
Ahja, die is idd schofterig lelijk. Die van mij is op zich nog wel te doen. Donkerrood op zwart valt ook niet enorm op. Maarja, draag tegenwoordig nog maar zelden 'aanstootgevende ' shirts :)
|
Citaat:
met een wijf die kapotgebeten wordt door een van die members van COF. kwam op school mee aan en de leraar geschiedenis liet me opstaan en ronddraaien, want die vond het merkwaardig. |
Drill bit lobotomiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeee!!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Maarja, op een gegeven moment trokken die death metalshirts me niet meer. |
vette shit , waarschijnlijk ben ik erbij
|
maypole gaan we samen
gaat rich oiok mee? :P |
ik heb ook nog een macabre shirt, met kill kill kill
die gaat dan nog. niet met kerstmis alleen... |
ik had een macabre t-shirt van dahmer die heeft skinless elio nu maar ik heb nog een murder metal longsleeve
|
Citaat:
|
mooi :P
spreek je binnekort wel weer ;) |
Macabre wordt verplaatst
(van za. 17 januari 2004 naar za. 31 januari OF zo. 1 februari) duidelijk, ik ga!!! |
Macabre speelt de 17e geloof ik in Arnhem. Was eerst de 15e, maar toen kon ik niet. Nu dit de 17e geworden is moet ik me toch maar eens aan deze band gaan wagen dan...
|
ok bevestigt voor in baroeg
Zo 1 Februari Macabre (US murder-metal) Cephalic Carnage (US death/grind) Brutus (NL death) Entree 10 euro. Open 15.00 uur. 1e band 16.00 uur. ik ga !! |
Citaat:
Staan minstens in de top 3 van strakste bands die ik ook heb aanschouwd. |
Klopt, geweldige podiumpresentatie.
Zelfs mensen die de muziek verschrikkelijk vinden staan nog te grinniken bij de aankondigingen en dan barst het geweld los. Die gasten zijn gewoon goed bezig |
precies zo
ik heb geen cd's van ze en paar mp3tjes maar vind ze leuk door hun optredens die ik heb gezien op cd vind ik de stem eigenlijk vervelend maar bij een optreden niet |
Zozo deerntien, nog steeds op!
Maar klopt wel ja, op cd vind ik eigenlijk alleen dahmer gaaf. Live heerschen echter alle nummers :) |
hehe ja kan niet slapen door de madness
:) kheb zin in bands live |
Citaat:
Macabre blijft gewoon grappige band :) |
Citaat:
kheb zin in het tent/slaapgedeelte van na de bands :)23 |
Citaat:
zoek het op :P |
Net terug van macabre
naja al een tijdje maar nu pas aan het posten was geweldig :D ze hebbe marry bell gespeelt, nadat ze even hebben moeten bespreken hoe die ookalweer ging en ze hebbe liedje over de duitse canibaal gemaakt en gespeeld was gezellig concert dus ware er nog mensen van hier vandaag in de baroeg? |
vandaag nog iemand in parkhof, ik was te dronken om ze te zien :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:16. |