![]() |
Meeting
Ik stel voor er weer eens eentje te houden. In Utrecht, R'dam of A'dam, wat jullie willen... kom maar met idees en data...
|
Hm..ik huppel nu toch al een tijdje hier rond,misschien dat ik ook maar eens ga langs komen...
|
Citaat:
|
eeeeeehms
ligt er aan wanneer......en wie er komen natuurlijk :D |
rotterdam;)
|
Ligt aan de mensen die komen.
[edit] Voorkeur bij Utrecht of R'dam :) liefst op het weekend. |
Dit is totnutoe helemaal geen DoP-meeting. Alleen maar mensen die überhaupt toch wel gaat meeten, waarom dan onder het mom van een DoP-meeting? Zijn de dichteressen niet geïnteresseerd?
@siNix: Sinds wanneer is u perrfect? |
Ja, ik kom ook wel. :) Als het maar niet op zaterdag is of middenin mijn examens. Maar als jullie het goed vinden, ben ik er dus ook. :D (dubbelop! :o )
|
Citaat:
En Anneee, tuurlijk moet je ook komen, ik zie je graag nog eens :)... als je ff zegt wanneer je examens zijn? |
Citaat:
|
mjah ik heb ook examens in mei...
begin de 13e en weekend daarvoor benk weg...Na mei lijkt mij het best in ieder geval... verzinnen jullie maar waar enzo:) |
naja ik kom dan wel nie zow veel meer op DoP (heb hier met 2 andere nicks meer rondgehuppeld) maja... als ie in Utrecht is en ik kan die dag dan kom ik ook :)
|
waarom utrecht OF amsterdam OF rotterdam?
|
Citaat:
|
Hm, inderdaad, waarom een van de grote steden?
We zoeken nu een plek waar we in het gras kunnen liggen, met in de directe omgeving een ijskraampje en een café. Doe je best. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mkay kom allemaal maar naar bleiswijk:)
ff serieus: van de zomer wil ik bets een meetingkje bij mij thuis organiseren (Woon bij rotterdam, ouders zijn dan weg, heb ruimte genoeg, mensne kunnen blijven slapen en tis vlakbij grote steden) En voor de liefhebbers bij een bos en een recreatie gebied (kunnen van alezzzzzzzzz doen dan) |
*maakt meeting aan in meetingmanager*
|
Citaat:
|
Waarom moet zo'n meeting altijd in Utrecht, Amsterdam of Rotterdam.. Dan kan ik nooit komen:( Doe gewoon in Eindhoven..
|
Citaat:
|
Eeeeeuuuuuuuhhh...
Ik ben nog nooit maar meeting geweest dus ik kom best wel eigenlijk. Ik zorg wel voor het mooie weer. (Da's wel relatief) Tot zo... :) |
Citaat:
|
|
Gothic: excuses voor mij egoisme :o.. maar ik had bij Doc even dat meeting manager ding aangevraagd, vandaar dat ik beetje hard van stapel liep :D:o
Ik ben in ieder geval hoogstwaarschijnlijk ook van de partij, hangt er nog even van af wat voor dag het is enzo. Eigenlijk stem ik voor een zaterdag, maar denk dat de meesten toch op Zondag willen.. Als ik kan dan kom ik zeker weten, zit alleen even met werk op Zondag, dus ik beloof helemaal niks ;) Genesis |
Citaat:
Kom maar es een x naar Eindhoven:p |
Citaat:
wie weet :D |
Citaat:
Dennis richting Eindhoven :D Beter :p XXXX Fan |
klinkt super gaaf, ben zelf nog nooit op een meeting geweest. weet ook niet wat jullie daar allemaal doen. maar als je niets probeert dan zal ik het ook nooit weten. is misschien een idee voor de mensen bij mij uit de buurt die niet kunnen reizen, kan 3 mensen meenemen in de auto. ben benieuwd
|
Als er niet teveel mensen tegen zijn kan het evt ook wel in Eindhoven voor mij, liever niet, maar ik ga toch met de meerderheid mee...
Iemand een id voor een datum? |
Willen we het op korte of lange termijn doen?
|
Citaat:
denk dat we het zowieso pas na de examens moeten doen, of nie? Genesis |
Citaat:
|
komen de fb'ers eigenlijk? Lijkt me wel leuk die ook eens te zien...
|
Citaat:
|
en hoe zit het met de niet doppers
wel of niet komen |
Citaat:
Ik lees hier wel vaak, maar post niet zoveel. Ben ik dan een dopper of niet? :) |
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Gezeur, als je jezelf een dopper voelt moet je komen, gaat niemand over zeuren. Voor de niet-doppers (als ze dit al lezen): Waarom zou je speciaal op de DoP-meeting willen komen? Ik vind dat ding in de meeting manager HONDSIRRITANT! Zal wel weer een digibeet zijn ofzo... lama,
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iedereen is welkom;)
|
Ik vind Eindhoven prima. Alleen mag ik 's avonds niet alleen terug :o
|
Citaat:
kan ik ook ff komen :) (weet niet of het voor jullie dan nog leuk is om naar Eindhoven te komen maja ;) :D) |
Oké, hebben we een plaats???
Ik stel voor Eindhoven. Utrecht hebben we nu wel gezien, nietwaar? En Dennis en Edwin, jullie komen gewoon naar Eindhoven via Utrecht, want dan ga ik gezellig meereizen :D |
Citaat:
Genesis |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:07. |