![]() |
verdoving bij de tandarts
Als je vaak een verdoving krijgt bij de tandarts, kan dat kwaad? :)
|
Ik weet er eigenlijk niks van, maar het lijkt me dat de tandarts het niet zou doen als het kwaad kon...
|
geeft de tandarts dan vaak verdovingen??
|
Waarvoor heb je in vredesnaam verdoving nodig dan? Of worden er zoveel tanden bij je getrokken :confused:
|
Bij elk gaatje dat ze vullen verdoven ze, terwijl ze soms zo klein zijn dat het haast niet nodig is. Je kan wel zeggen dat je het niet wil, maar als je niks zegt doen ze het automatisch. Ik heb 4 verstandskiezen laten trekken en 2 gaatjes laten vullen (= 4 verdovingen). Kmoet binnenkort weer een gaatje vullen en het lijkt me niet echt goed om 5 verdovingen gekregen te hebben.
|
volgens mij kan het echt helemaal geen kwaad zolang het allemaal maar niet op dezelfde dag gebeurd ;)
|
tja een keer gewoon bij de tandarts omdat ie wat kiezen ging trekken en twee keer bij de kaakchirurg, omdat mijn verstandskiezen eruit moesten. Maar volgens mij kan het geen kwaad hoor.
|
Kan volgens mij egt geen kwaad, kheb denkik in totaal wel ongeveer 10x verdoving gehad en altijd dezelfde tandarts gehad.En die heeft er nooit iets over gezegd en ik heb ik geloof 2x verdoving gehad bij een dokter en die heeft ook nog niet gevraagd van heb je al veel spuiten gehad in je leven want anders doen we ff zonder verdoving ofzo...
|
hoe geeft de tandarts zo'n verdoving dan?
|
Citaat:
|
ow, nog nooit gehad :cool:
|
Citaat:
|
Ik heb Vorige week woensdag 2 tanden laten ontzenuwen, en dan moeten ze je toch zwaar verdoven, maar dat hangt ook van persoon tot persoon af! Ik heb toen in totaal 5 spuiten gehad! :s
En toen voelde ik het nog behoorlijk als ze de zenuw er gewoon met een ijzertje uittrekt :s En 6 dagen erna moest ik terug gaan, en heb ik weer 2 spuiten gehad. Dus denk niet dat het kwaad kan! Heb niets speciaals gemerkt, buiten dat ik mijn naam vergeten ben, tegen deuren oploop.Niet meer kan lezen,.... Nee Grapje ;) Alles nog normaal. Geen zorgen maken, de verdoving als je het ziekenhuis ingaat is veel zwaardar als die bij de tandarts, maar weet niet of het dezelfde is uiteraard! greetz |
okee bedankt, ik ben weer gerust gesteld :)
|
Ik heb er nog vééél meer gehad dan de verhalen hier, en ik ben redelijk normaal hoor :p
|
Je kan toch gewoon voorkomen dat je zo vaak gaatjes oid hebt?
|
Citaat:
Maar nu ga ik echt geen gaatjes meer krijgen heb ik me voorgenomen :) :) |
Citaat:
|
ik had gister bij de tandarts ook ruim 4 verdovingen tegelijk, dus nee, schadelijk zal het niet zijn :)
ze zullen alleen nooit je hele mond verdoven..dat mag niet :p |
ik heb er 3 gehad, (jah die ortho wilde mijn melktanden eruit hebben) en ik leef nogsteeds, vast niet dus. De stof verlaat je lichaam weer, als hij is uitgewerkt denk ik
|
Ik voel me altijd een mongool als ik een verdoving heb gehad, vooral als je gaat drinken. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heeeeej
Zal ik s wat zeggen..mijn tandarts vraagt er niet om of je het wil en geloof me:boren zonder verdoving is niet fijn! Ik ben sinds vorige keer echt bang voor die gast! Ik wil voortaan wel verdoving maar dat vind ik ook eng.. |
Ik heb een weekje stage gelopen bij de tandarts (VET!!)
en heb dezelfde vraag gesteld, en het kan geen kwaad hoor. alle gaatjes moeten gevuld worden omdat ze anders alleen verder rotten, en beter met dan zonder verdoving |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:19. |