![]() |
Radiozender
Naar welke Radiozender luister je zoal??
Ik naar radio2, 3fm en kink fm meestal 3 fm |
3 fm.
Vroeger Noordzee fm. Sinds de herverdeling van de radiofrequenties, kunnen we nog maar twee zenders fatsoenlijk ontvangen: 3 fm en radio 538. En dan is de keuze snel gemaakt. |
Ik luister geen radio.
Waarom zou je radio luisteren als je favoriete muziek ook in je discman past of in je cd-speler? |
omdat radio ook wel grappig kan zijn zo nu en dan :D
|
ik luister geen radio
|
Citaat:
|
er zin meer dingen in het leven dan
dit was het nieuws |
Citaat:
|
waar gaat het dan wel om?
sjaak |
Citaat:
|
als je verder leest zie je zelf dat i khet topic heb gemaakt
maar wat heeft dit was het nieuws er mee te maken? |
Citaat:
|
Ik luister eigenlijk alleen 3FM en dan alleen als wekker, zo gauw ik uit bed ben gaat mijn compu aan...
|
ID&T duidelijk
|
radio 1
slap gezever (y) |
Citaat:
ontopic: als ik luister, dan luister ik 3fm = s'ochtends als me wekker gaat... |
Ik luister vaak meerdere zenders. Meestal staat ie op 538, maar in de auto wisselt het altijd tussen 538, sky-radio, noordzee fm, fresh fm, yorin en id&t :o , hangt er dan net van af wat voor muziek ik wil luisteren en er op dat moment op de radio is
|
Arrow Classic Rock. Nouja, eigenlijk luister ik nooit radio, sterker nog ik heb geen eens een radio op m'n kamer. Had wel een stereoset, maar heb ik laatst verkocht omdat 'ie alleen maar stoffig stond te worden. Ik heb m'n eigen "radiostation" van rond de 320 mp3-cd's en dat bevalt er goed. (y)
|
Arrow Classic Rock
Business News Radio |
altijd 3fm, maar dat beleid daar van tegenwoordig is nou ook niet je van het. beter dan 538 enzo.
|
Ik luister alleen radio als er een spannende voetbalwedstrijd is maar als ik naar bed moet.
|
arrow :cool:
|
Joepie, het wekelijkse radiozendertopic.
Voted Kink FM. |
*gaap*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:23. |