![]() |
Wat vind jij een cool product
Wat is de volgende Golden Power? Heb jij een favoriet Zonnatura koekje of een ander belachelijk maar zo lekker en onbekend merk?
:evil: maakt reclame :evil: Golden Power kicks ass |
liter witte wijn voor 1,80 ofzo
merk: ehh...Alte Weintradition ofzoiets beim c1000 o.a. |
creamcrakers :cool:
|
Je hebt nu ook 'Bullit' ofzoiets? iig hetzelfde als golden power alleen dan bij [ik dacht] kruidvat.
Wat ik heerlijk eten vind maar onbekend.. uhm! de chocola van de aldi! die witte voorkant met iets blauw, zijn best wel dik. Heb je in wit en melk en puur dan en euhm, met rozijnen en noten. verder weet ik t zo fftjes eigelijks niet. |
KitKat Chunky :o
|
Citaat:
|
Moet je Albert Heijn Huismerk naturel chips zonder vet eens proberen :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar dat ben ik niet |
Wijnglashouder van Sante.
|
Citaat:
IK HOUD VAN BULLIT!!! BULLT IS GEWOON TE LEKKEr!!! BULLIT ROELT!! ~BULLIT!!~ (Bas van der heijden en AH) |
Citaat:
Appels :cool: Moet dit niet trouwens niet naar Eten & Drinken? |
Davidoff coolwater
Lalala, mokay. Een cool product. Uhm, bier? (doe maar Brand) :) |
Citaat:
Maar ik vind het ook vies. Als je dat ruikt van 2 meter afstand ieeehll. iemand van mn school had trouwens in maastricht ofzo een aantal kitkat chinky's white gekocht :\ |
Stroopwafels. (y)
|
Citaat:
:) |
senseo crema van philips en douwe egberts, ik kan 's ochtends niet meer zonder (y)
|
die ronde oranje zoutjes van de aldi, in een doorzichtig zakje, ooohhh die zijn vet lekker! :cool:
|
Citaat:
en appelkoeken :cool: |
Dvd.
|
Citaat:
|
Jim en Jamai :cool:
|
|
|
Koffie en drank in hun algemeenheid.
|
Pim's. Want zo heet ik.
|
Huismerk chips van de hema...en dan vooral die enorme zak met op kaasknabbels lijkende dieporanje dingen (y)
|
Die S.O.S.-stick tegen puistjes van Garnier. Hij is ongeveer net zo klein als een lippenstift dus handig om in je zak mee te nemen en hij werkt ook nog goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De curry-gewürtz van de Aldi, das echt de lekkerste van allemaal (en ik heb er véél geproeft!)
|
Citaat:
Opblaaskrokodillen, die vind ik nou eens cool. :) |
Citaat:
een donkerrode met een witte sticker, hij is dun rond en lang, niet zo 1 van de hela die is dikker. En dan kruiden plaatjes om het merk heen ofzo.. toch? :confused: een witte dop.. dacht ik.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Internet.
|
Die botsautootjes van autodrop :o
|
Citaat:
|
De kleur geel. :p
|