![]() |
[tekening] Waiting for you.
|
mooiiii :o
|
Omdat het inmiddels overbodig is om te zeggen dat het vet, mooi, modderfokking weetikveel is, ga ik dat niet zeggen. Ik heb zeker 3 minuten moeten kijken om 2 heeeeele kleine mierenneukende opmerkinkjes te kunnen maken: het touw om haar middel had misschien beter een andere kleur kunnen krijgen, omdat het nu dezelfde kleur heeft als het gras. En die heuvels op de achtergrond zijn een beetje uniform, lijkt wel een schaakbord in 1 kleur.
Maar neem het maar niet serieus, tis te verwaarlozen bij de schoonheid van de tekening :) |
Wauw!
**stil....** ...wauw... Hoe heb je geleerd zo ontzettend mooi te tekenen? Of heb je het echt gewoon helemaal uit jezelf? |
Citaat:
|
Dan heb ik heel veel bewondering voor jou. Vind ik heel knap als mensen iets zo ontzettend goed kunnen.
Ga je er later ook echt iets mee doen of is het gewoon een hobby? |
Citaat:
|
:|
|
Ok stop maar, nu ist wel genoeg geweest :D
Christ, heb je geen school ofzo waar je aandacht aan moet besteden :P...haha deze is wederom weer erg vet... |
Citaat:
|
"Ontspanning", tsssss...pffff...;)
TALENT met hoofdletters (voor de dislectica onder ons :P...niet dat ik iets tegen dislectica heb! echnie!)...daar is hier sprake van :) |
je kan t, maar tis een stijl die me totaal niet aanspreekt
|
Dit is geweldig, serieus.
|
Wauw (y)
|
supermooi!
|
WOW :| *eerste reactie*
damn haar hoofd, haar jurk, dat landschap. Echt super mooi. Echt een stijl die ik mooi vind! ik ben zwaar onder de indruk :o |
Citaat:
|
mja niet veel aan toe te voegen, ik ben niet gek op de stijl.. maar fuckking hell, je techniek en precisie is geweldig!
|
Jij hebt echt talent, hier moet je mee verder gaan :).
|
mooi hoor :)
aleen ik vind d'r oor een beetje te lang, maar goed :p |
Die vind ik echt super. :eek:
|
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: ......................... Geen commentaar ;) ERUGH goed :D
|
Citaat:
|
wattenfok! deze is zooooo mooi.... ik ben er stil van! wat je zei over die cursus, ik ben van mening dat tekentalent in je zit en je dat niet via een cursus kan leren. en talent, dat heb jij ver bovengemiddeld (y)
|
Citaat:
|
ja, maar wAt je doet, is ook ontzettend goed! men zegt van mij weleens dat ik goed kan tekenen, maar dat komt echt nog niet eens in de buurt van de kwaliteit die jij maakt!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
my compliments voor deze tekening..weer mega vet! Vooral die details in de jurk..echt super goed! (y) |
wauw weer supermooi!
ik krijg helemaal een complex, was eindelijk een beetje trots op iets wat ik had gemaakt, daar is nu niets meer van over :p |
Top gedaan! (y)
|
technisch gezien erg knap
alleen ik voel ook niet echt iets voor dit soort tekeningen, beetje te cheesy, maar toch wel ok hoor |
hmm.
respect voor je techniek, maar ik zou het zelf niet willen maken zoetsappig, vast ondwp, cliche etc. wat niet wil zeggen dat ik het niet zou willen kunnen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
:eek: lijkt me afdoende
|
Citaat:
|
Citaat:
om even ontopic te komen, MegaN, ik heb inmiddels 4 topics van jou bezocht. Ik heb nog steeds niet genoeg. Wanneer breng je een boek uit? (en maak je nou vooral geen zorgen over die kunstacedemie, die geven geld toe om jou te mogen opleiden. Wat je wel kan proberen is voor de grap totaal een andere stijl uit gaan proberen (surrealisme, pop-art, classicisme), leen wat kunstboeken van de biep voor de eventuele inspiratie) |
en tot de tijd dat er een boek is zou een site met het verzameld werk van MegaN leuk zijn! maar dasar ben je mee bezig geloof ik he?
|
Erg mooi meid, niets op aan te merken...
|
heel erg mooi (y)
:o |
Pfff.. echt geniaal. :)
|
heeel mooi!!
alleen iets te enthousiast met het licht als je bijvoorbeeld wat lang naar het gezicht kijkt wordt het een clownsmond die heel ver naar boven doorgetrokken is.. |
Haha, ik weet iets dat niet klopt (ja, daar heb ik lang voor gezocht :P). De nek is te lang! :cool:
|
Citaat:
mijn nek is serieus ook zo lang :S |
Nee, het hoofd klopt.
Je nek zo lang? Hmm lijkt mij niet. De voorkant lijkt normaal, maar als je naar de achterkant kijkt kun je zien dat dat niet helemaal klopt. Als iemand zo staat, zit er maar heel weinig ruimte tussen de schouder en de kin. |
Dan maar geen orgineel praatje;): Ik vind het zeeer knap en Zeer mooi, die details, GeWeldig!
|
Wauw..heeel erg mooi ..die details! (y)
Als je langer kijkt zie je idd dat de nek te lang is. Maar verder..wauw. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:04. |