![]() |
herken je dit?
Hoi allemaal,
Misschien een beetje raar, ik heb af en toe dat ik me heel erg hangerig voel, gewoon niet helemaal lekker in mn vel, terwijl er eigenlijk niet echt een duidelijke reden voor is. Op zo'n moment doet een knuffel van of een leuke opmerking van een ander me erg veel. Herkennen jullie dit? |
ja, dat lijkt me zelfs heel normaal
|
jeetje, dat heb ik best wel vaak.... zal wel aan mijn leeftijd liggen ofsow? *pubert?*
|
Volgens mij is dat gewoon een dip hebben of het spreekwoordelijke 'niet lekker in je vel zitten' ;).
|
Citaat:
|
ik denk dat eigenlijk iedereen daar wels last van heeft.
hormonen :confused: |
ja ik zeg dan dat 'mijn bloed langzaam stroomt'
meestal als ik moe ben of ongesteld... tja... :s |
jep is wel herkenbaar
had ik paar dagen geleden nog. ik was in de mediatheek ff iets aan nakijken, toen was ik daar mee klaar. dus ik ging weg. er zat ook een paar andere jongens te leren ofzo. en toen zei een van die jongens: doeg meisje. ( kende ik helemaal niet) Zei die heel lief.ik zo van: doeg. was gelijk heel vrolijk :) terwijl het eigelijk maar heel klein is :o |
'mijn bloed langzaam stroomt' .. Dat klinkt wel lief ja. :)
Maar ja; ik denk meer gewoon omdat het kouder word; de dagen korter worden en het weer somber en triest is. Dan dat er ook nog dat kerst en nieuwjaar eraan komt? |
*herkent ook*
Het vervelende is dat het de laaste tijd wel vaker voorkomt :s (n) |
het zondagverveel gevoel noem ik dat.
|
Ja. Denk dat vrijwel iedereen dat weleens heeft.
|
Ja. Dat heb ik nu.
|
heb ik ook supervaak... een knuffel van een lief iemand helpt dan inderdaad supergoed... of een lief telefoontje van een goeie vriend/vriendin... of een kop warme choco en een mooi liedje... of... maar het wordt bij mij altijd erger van tv kijken, want dan ga ik altijd van die series kijken waarin heel veel gebeurt in 1 aflevering (dawsons creek enzo... heel erg) en daar wordt je alleen maar moedeloos hangeriger van... :rolleyes:
|
Ik heb dat vaak in vakanties, terwijl ik er juist zo naar heb uitgezien om rust te hebben. Als ik het dan eenmaal heb, kan ik me tot niks aanzetten en wil ik alleen maar wat hangen.
|
*steekt vinger op*
Heb ik ook vaker. Blijf dan het liefste in mijn bed liggen lezen met muziek aan en een beker thee. Ik heb meestal niet ens behoefte aan contact, want als ik een knuffel krijg ga ik huilen :bloos: |
ik heb ook vaak 'knuffelbuien'
die doen me dan ook echt wat als ik ze krijg of als ik een complimentje krijg oid. dan wordt ik gewoon echt emotioneel. maar gelukkig heb ik het niet heel vaak, maar ik ken het cker wel ja. xxx |
Citaat:
|
Heb ik ook vaak, moet ik nog vanalles doen maar doe ik het gewoon niet.
|
Meestal als ik me zo voel; probeer ik wat oppeppende muziek te vinden; wat lekkers te eten of te drinken; wat aan beweging te doen enzo. Of iemand bellen of met iemand praten? 't helpt meestal wel. Iig. niet stil zitten en niks doen.
|
Widdewat? In zo'n bui ben ik super-über-depri, en wil niemand mij knuffelen.
Life sucks a$$ |
Citaat:
Sorry, ik probeer mezelf met dit soort grapjes op de been te houden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53. |