![]() |
Moderne interacties
Moderne interacties
...christendom stroom in me genen kutregels spuiten uit de tenen laat je kinderen doodgaan aan een griepje hoor zo hun laatste piepje en weg is je trots onder een grafsteen,een rots vol onbegrip,racisme,vooroordelen,discriminaties – moderne interacties ze komen me strot uit! Een junk die coke snuift wordt in de hok gedouwd nu is hij slecht! Yo! Wat is slecht? Je vraagt ernaar,je zoekt het op alles lijkt een flop,een stop, een zwarte mop,een dop van een onmeetbare fles Een Hollander met een mes ’t maakt niet uit... een Antilliaan met een mes – jubelend geluid! Moderne interacties komen me strot uit! Bagger gasten laat je pitten Ze zitten al op je nek! Ze zijn wack! Ze zijn slecht! Ooit over 10 geboden nagedacht? Met je opiniemacht Alles – lijkt je verdacht Je hebt de waarheid ‘verkracht’ Yo, man! Slaap zacht... (warrom moet alles zo zijn? wat is de waarheid wat is de schijn....?) P.S het gaat niet over de "kut marokkannen" ;) |
Om te rappen is het misschien wel wat, maar als gedicht houd ik hier niet zo van, ik krijg er geen gevoel bij als ik het zo lees.
|
Inderdaad iets om te laten klinken. Dan komen de woorden tot leven. Lijkt me wel wat.
|
tnxz 4 de reacties
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:50. |