![]() |
ster
Ik zie
door m'n raam een ster die op jou lijkt. Die laat me voelen of je me récht in m'n ogen kijkt. Lag je hier nu maar, en stond je niet, zo hoog, aan de hemel daar. |
leuk bedacht
|
mooi ,man!
|
creatief bezig ;)
|
mooi, lief
|
Ik zou zo verliefd op je worden,
lieflijk hoor!! :D |
kort maar krachtig, mooi, vooral laatste strofe.
|
wauw, dank jullie allemaal!
Normaal ben ik totaal niet creatief genoeg om iets moois te maken uit gedachten die ik heb, en áls ik dan eens iets heb post ik het hier. In dit geval pakt het goed uit dus! Danku! |
Ik vind 'r ook wel schattig en leuk enzo, maar het ritme van de 2e strofe vind ik wat minder fijn.
|
Lief inderdaad, maar tweede strofe loopt iets minder, komt misschien door dat twee keer 'me' in 1 regel. Als je er iets aan zou willen veranderen zou ik dat doen, verder gewoon laten zoals het is, ik vind het mooi :) .
|
dan moet die eerste 'me' mij worden.. dan is het ook correct nederlands zeg maar :D
de tweede moet eigelijk ook mij zijn, maar die is dan zeg maar niet zo storend.. en voor de rest (y) |
Citaat:
leuke tijd van posten overigens :) ga eens heel snel wakker worden trouwens jij! ik wacht... |
Citaat:
|
bah :s
beetje inspiratieloos :s |
Ik vind de inhoud en het idee erg leuk en lief, maar de uitwerking vind ik wat minder; niet echt een pakkend ritme of een pakkende verwoording eerlijk gezegd. De rijm lijkt/kijkt vind ik wel erg leuk :)!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02. |