![]() |
ik heb zo een pijne druk op mijn borst
ik heb sinds vanmorgen een pijn op mijn borst ik heb het gevoel dan er een baksteen op mijn borst lig en miijn luchtpijp doet ook erg pijn :(
iemand een idee wat dat kan zijn?? voelt niet erg prettig alvast bedankt |
Er kán iets met je hart of longen enz zijn, maar als het echt zo voelt kan een huisartsbezoekje zeker geen kwaad.
|
Kan van alles zijn, maar het lijkt me zeker wel verstandig om even naar je huisarts te gaan.
|
Adem eens rustig in en uit in een plastic boterhamzakje en kijk dan of het minder wordt. Zoja, dan hyperventileer je.
|
als ik met een zakje adem wordt het niet minder maar ik heb het gevoel dat er iets om mijn luchtpijp (borst) drukt soms moet ik een extra hap adem nemen of iets beter te voelen
vind het maar eng om naar de donker te gaan soms krijg ik ook een lichte steek vanbinnen :( :confused: |
Je kan beter nu nog gaan want nu is er misschien nog geen weekendarts. Anders heb je kans dat je naar een andere dokter moet gaan en dat is vaak nog minder fijn dan naar je eigen huisarts.
|
het kan ook een irritatie zijn tussen de borstvliezen (als je ziek word of net ziek bent geweest)
|
coco, ben je nou geweest?
|
hi!
ben nog niet geweest had het nog aan wat andere mensen gevraagd het kan ook door het (vele) roken komen nu is het gelukkig wat minder als ik weer last krijg ga ik naar de dokter thnx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:08. |