![]() |
anusmasturberen
welke meid doet aan anusmasturberen? kben gewoon ff benieuwd hoe sociaal-geaccepteerd deze taboe is :D
|
Waarschijnlijk niet geaccepteerd genoeg om een slotje te vermijden, maar goed, om er niet om te gaan roepen: doe jij het zelf en wat vind ervan?
|
ik vind het wel geil tijdens de sex, ff dat vingertje tegen de ster, maar om nou echt te gaan anusmasturberen, nee dank
ben btw ook geen meisje |
Ik niet, in ieder geval...
|
Citaat:
|
(=sarahbressers) waaromk vraag je 't alleen aan meisjes, jongens hebben toch ook een anus? :confused:
Ik heb 't wel eens geprobeerd, maar ik vond er niks aan. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelf heb ik het nog nooit gedaan. |
nog nooit geprobeerd! Vind het ver weg van opwindend.. en al helemaal niet in me eentje.. neuh :nono:
|
Nee, dat trekt me niet. Woordspeling.
|
Lijkt me niks aan..
|
*fluit*
maar om ffies ontopic: nee nog nooit gedaan. Jij wel? |
:( nou nee lijkt me niet echt wat :confused:
|
Nee dank u.
|
nee
|
ik doe het soms wel eens bij een vriendin van me, ze heet hier Winterqueen, dan schuif ik er makkelijk 3 tot 4 vingers in, ze vind het altijd heerlijk
|
Citaat:
Citaat:
Dat heet gewoon een schijtgat. |
ik vind het geweldig om een jongen te vingeren en tegelijk aan zijn lul te trekken... en dan stoppen met trekken op het moment als hij bijna klaar komt... en hem dan laten smeken om door te gaan... nog veel toffer is als hij zelfs gaat smeken of je hem wilt neuken :cool:
|
Citaat:
|
Ik gebruik mijn anus toch echt alleen om dingen door naar buiten te laten gaan.
|
Citaat:
|
:s Ik moet er niet aan denken om me vinger in me anus te steken :S. Jak, t zal ook zo lekker ruiken dan denk
Nee dus. |
Citaat:
*grinnikt* :D het lijkt me eerlijk gezegd helemaal niets :| |
je anus is toch echt het meest gevoelige plekje op je lichaam samen met de tepels ;)
|
Citaat:
mafkees... |
waarom vraag je dit alleen aan de meiden? :confused: :rolleyes:
|
Citaat:
|
lid sinds 12-12-03 en nu al zo'n grote mond :nono:
|
BILL, alles leuk en aardig en ook echt heel fijn dat je een mening hebt, maar een beetje genuanceerd mag ook wel.
|
dank je AngelLena
als je zijn andere post zie denk je ook, pffff maar ok om terug te komen op het onderwerp het is redelijk lekker als het onverwachts bij jouw word gedaan als extratje maar om het nou zelf te doen ipv normaal masturberen, neen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan stinken je vingers echt wel uren in de wind - mij niet gezien, hoor! (n)
|
Nooit echt interesse in gehad, bij mij is dat een uitlaat, en geen inlaat
|
Citaat:
|
Citaat:
stinken, ach wasbak in de buurt of onder de douche ROFL |
vind dat men hier wel triest reageert met het is alleen een uitlaat. Daar is een lul toch ook voor daar komt het ook uit. En daar speel je toch ook mee. Idem dito met plassen bij een vrouw...
En nee zelf niet zo geprobeerd. In je eentje lijkt het me inderdaad nix. Maar met sex ofzo beetje afwisseling. Kan me er wel wat bij voorstellen dat het voor een persoon wel prettig kan zijn. |
Citaat:
het spijt me!!!! |
en ondertussen wel een meisje anaal willen neuken... want dat wilt practisch elke man proberen
|
Citaat:
Ontopic: ik heb er niets op tegen, zoals gezegd is de anus 1 van de meeste gevoelige punten van je lichaam, daar komt nog es bij dat je veel lekkerder klaarkomt als je je prostaat stimuleert :). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het wel geil als extra stimulatie. Geen vinger erin, dat voelt klote, maar net over het randje zeg maar. Ik kom dan veel sneller klaar.
Mannen vingeren doe ik niet aan. |
Citaat:
|
nooit gedaan, geen taboe, laat de gene die het wil lekker
|
Citaat:
:( |
Citaat:
maar het zou toch maar saai zijn als we met alle lichaamsdelen alleen maar deden waar ze voor bedoeld waren :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:00. |