![]() |
Steekwoorden/een-cijfer-voor-mijn-dag-topic
Twee dezelfde soort topics is wat overdreven, daarom een poll om de mening van de leden te peilen. (Ze vallen soms zomaar uit de lucht idd. ;))
De optie 'beiden' zit er bewust niet bij, voordat mensen daar naar gaan vragen. |
Ik heb gestemd voor het Steekwoordentopic.
Het andere topic heb ik tot nu toe nog nooit in gepost, omdat ik een topic genoeg vond, en al eerder actief was in het Steekwoordentopic. Bovendien ben ik heel slecht in cijfers geven, vandaar. Als het een mix zou worden, zou ik daar ook best mee kunnen leven, maar ik heb nu even puur naar mezelf gekeken (wat egoistisch ben ik toch :bloos:) |
Laten we een mix-topic maken, iedereen tevreden.
Steekwoorden vind ik het leukste, maar deze optie vind ik beter. |
Mix; iedereen is dan tevreden denk ik :) (ik wel iig :))
|
Ik vind een mixje prima.
|
Ik vind het steektopic het leukste maar een mixje is best, dan is iedereen ook weer blij. :)
|
ik heb gestemt op steekwoordentopic hoewel een mixje me ookwel goed lijkt.:)
|
Citaat:
Ik ga voor de mix En ik heb liever de steekwoordentopic dan de cijfervoorjedagtopic. |
Mag ik dan de mix openen? :o
Of wachten we op meer stemmen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
mix :)
|
Ik heb gestemd op het steekwoordentopic maar ik vind het 'een cijfer voor mijn dag' topic ook wel leuk dus van mij mag er best een mixje komen.
Het leukste van dit soort topics is dat je je mede forummers beter leert kennen en ook een beetje kan chatten. |
cijfer voor mijn dag levert denk ik iets zinnigerder (moeilijk woord) reacties op...tenminste als ik in dat topic post denk ik meer na over hoe ik me voel. Steekwoorden vind ik een vaag begrip en lang niet iedereen houdt zich daaraan, ik noem dat topic meer telegramstijl oid.
|
Een cijfer voor mijn dag laat je echt nadenken over je dag en is meestal wat positiever, omdat je echt de plus- en minpunten noemt. Maar je kunt ook een cijfer geven naar aanleiding van steekwoorden. Mix dus. Maar dan niet alleen maar (negatieve) steekwoorden!
|
cijfer voor mijn dag topic
|
Een cijfer-voor-mijn-dag topic graag :o
|
Ik heb gestemt voor de mix!
|
Citaat:
|
Een mix-topic lijkt me het beste
|
Zestien stemmen voor een mixtopic, dat is dus duidelijk in de meerderheid...
De steekwoordentopic is bijna vol; is het goed als de mixtopic geopend wordt? (Leo, Nona, Anne?) |
Citaat:
|
Ik stem ook op een mixtopic, want dat is het beste van beiden.
|
ik heb gestemd op het steekwoordentopic omdat ik dat liever zie eigenlijk dan een cijfer voor je dag-topic. Maar ik vind een mix ook prima eigenlijk :)
|
Citaat:
|
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=688508
Mede mogelijk gemaakt door Leonoor & meneer van Dale. (y) |
waarom stemde iedereen mix als iedereen liever steekwoorden had?!!
*ik had liever cijfer / mix maar dat is natuurlijk omdat het cijfertopic mn eigen topic is :p* |
Citaat:
is oké overigens hoor, dattie er al is op de voorwaarde dat ik #2 van de mix mag openen, als die komt :p |
Citaat:
|
steekwoorden topic is veel cooler
|
een mix natuurlijk. iedereen tevreden.
|
mix
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47. |