![]() |
Give Up The Ghost
Misschien oud nieuws:
Bassist Josh is ermee gestopt. De tour door Europa komt niet in gevaar want gitarist Brian Massek neemt de taak over. |
|
Citaat:
|
:D
Was toch ook in de melkweg al zo? Beetje jammer dat je toch wel wat details mist door het gebruik van 1 gitaar. |
nou echt nieuwswaardig is dit topic idd niet maar goed er is geen andere gutg momenteel dus..
|
Josh schijnt nu te spelen in een nieuwe groep met 2 fruits van Glassjaw en oa Dan the Automator(gorillaz). Een soort electro/garagerock/futurisch brouwsel genaamd Head Automatica. Heel hip allemaal dus....
Zonde dat Josh weg is. Goede bassist en iemand die de show maakte bij GUTG(niet dat de andere dat niet doen, maartoch). |
haha ja het is wel jammer :( maargoed niets aan te doen
|
Citaat:
|
Ja dat vind zelfs een GUTG adept, like myself, een beetje een rare beredenering.
|
Citaat:
|
dat wat david zei was wel hip, voor de rest wist ik het al.
|
GUTG topics moeten sticky worden...
|
Citaat:
enehh ik kijk eigenlijk meer uit naar The Last Chance. |
Citaat:
pijp jij hem ofzo? |
Pardon?
|
Citaat:
korhoen 19 ridderkerk. |
Citaat:
|
Ik hoop godverdomme dat GUTG in de GVH beter wordt dan in de Melkweg anders ben ik snel weg!
|
Citaat:
|
ow mij heeft ze ook gepijpt!
|
Citaat:
|
Citaat:
ah... ok, maar ze is altijd met je eens.... jammer Sjoerd.... mislukt (n) en deze topics gaan nog steeds nergens over |
ow is er een belle offensief?
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat een p00p zooi |
kutband
kutmuziek kutfans sterf. |
Citaat:
|
Citaat:
maar het viel me gewoon op, in veel van je posts lijk je Deadnation geweldig te vinden.... |
nou en.
waar bemoei je je mee? |
Offtopic: en dan vraag ik op mijn beurt: waar bemoei jíj je mee??
en waarom zien jullie het als een belediging? is Deadnation of X Belle X extreem lelijk ofzo? |
Ik wel yo :D
En Carn. Terug naar de nu-metal kid. |
Citaat:
ghehe.... het tijdstip van zijn post verklaart een hoop |
Oja? hahaa.
Nah. Eff wat werk voor school doen en dan naar school helaas :S |
Citaat:
Biertje? |
birthmark zit toch niet zo te miepen.
|
Citaat:
miepen? |
deze thread is het bewijs van zwakzinnigheid onder de GUTG fans.
|
Wie heeft t over fans. Hardcorebands hebben geen fanboys die handtekeningen gaan halen.
|
Citaat:
Hardcore ben je als je het het voelt, en voor de rest gaat iedereen daar op een eigen manier mee om. De een draagt bandshirts, de ander nette kleding... De een brengt de mosh de ander kijkt liever rustig... Die fokkin elitaire houding verpest de scene... |
Citaat:
strafcorner is right. |
enerzijds wel, anderzijds
je kunt niet 'metal' zijn en een roze cadillac hebben! wat een kutvergelijking (n) |
Citaat:
Maargoed als hatebreed en GUTG de scene is voor jou ok. Dan wel. Maargoed doe whatever the fuck je wilt. Ongezond voor een scene is juist het handtekeningjagen en t creeeren van helden naar mijn mening. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Exactly. Supporten. Niet blind consumeren en verder niks. Tenzij je wilt dat t nog verder richting majorlabels gepushed word.....
|
Citaat:
jaja, ik doe maar ff irritant |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:28. |