![]() |
Wat voor aso-dingen zijn toch leuk?
Wat voor dingen die asociaal zijn om te doen vind jijzelf nou ook heel erg leuk?
Bier gooien tijdens concerten. |
Euh... naar de wc gaan tijdens het eten :bloos:
|
Mensen helemaal verrot schelden..... :D
|
er hoerig uitzien :P
|
Citaat:
Ik zit me nu af te vragen wat echt aso nou eigenlijk is... |
Mijn leraar Serveren ongenadig jennen en opnaaien zodat hij helemaal knettergek van mij word.
|
Citaat:
|
Rondhangen op straat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nfsu.
|
Citaat:
dan sta je straks ook nog op straat te schreeuwen: "ga toch naar www.ikbeneenboer.nl" neej, daar maak je lekker veel indruk mee. |
Al je frustraties afreageren op de eerste de beste argeloze die voorbijloopt. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kijk waarom blijf ik thuis vanavond |
Citaat:
mag ik in jou vriednen lijst? |
Citaat:
|
Je discman heel hard hebben in de trein.
|
Citaat:
|
Bumperkleven bij andere voetgangers als je op straat loopt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
DUUUH@@@@@!!!! Dombo1!@! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
want ik dacht van nou dan gaat ie met zijn auto het looppad op maar dat zou toch wel een beetje vraamd zijn en dat mag ook niet want ik had het ook eens gedaan want toen zei de politie van dat mag niet dus heb ik het maar niet meer gedaan maar het wastohc wel eeven schriken hoor maar het kwam goed gelukig dus!!! |
hahahaha grapig eigenlijk!@@!
goeie noedels!!! zal ik ook eens een keertje doen!!!! |
Als de conrectrice vraagt: "Willen jullie hier weggaan?" antwoorden met "nee". En als ze dan zegt: "Dan stuur ik jullie weg", zeggen: "You're the weakest link, goodbye!" en als ze dan zegt: "Als je niet oppast, kun je bij mij op bezoek komen", zeggen: "ja, gezellig! Met n kopje thee! Nice English cup of tea!" :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Das pas flauw... |
Citaat:
weet je nog meer vandie goeie? |
Citaat:
|
Citaat:
hahahaha dombo daar had je niet van nagedacht he!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
irritant doen tegen Gothics.
Gut, ben je gothic? Doe je niet zo negatief over jezelf joh... :evil: |
Te hard rijden.
Midden in de nacht door de stad lopen en heel hard schreeuwen. Flirten met mensen met wie je absoluut niets wil en ze vervolgens bot negeren. Veel alcohol drinken en meer lol hebben als je aangeschoten bent. Zomaar iemand in de bus/trein heel vuil aan gaan kijken zodat ze heel zenuwachtig worden. Overdwars op de bank zitten in de trein, schoenen op de bekleding. Zomaar schreeuwen tegen echte aso's. Ultiem arrogant doen. Allemaal kleren passen in een winkel, de verkoopster voor je in het rond laten sjouwen, en vervolgens weg gaan zonder iets te kopen. Iets stukmaken in een restaurant/winkel/elke andere plek die niet van jou is, en zonder iets te zeggen weg gaan. ...veel te veel asodingen zijn leuk :p |
Citaat:
|
Citaat:
...ik wist sowieso niet dat 'ise' een vrouwelijke uitgang was? |
Idols kijken.
|
Citaat:
hehe wijn is ook goed trouwens |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:39. |