![]() |
smoking
Ik heb binnenkort kerstgala, en nou vroeg ik me af waar kan ik een witte smoking of pak in mijn maat kopen?
|
jouw maat hebben we niet meer
|
sinds wanneer niet meer
|
Citaat:
Als je een wit pak/smoking draagt zie je er echt uit als een pooier. Zo wil je er toch niet uitzien. |
Citaat:
|
Alsjeblieft geen wit!!! Echt de dat het gezelschap van je kerstgala niet aan. Maar om een apk aanteschaffen op jou leeftijd is idd erg zonde dus huren kun je beter doen!
|
Citaat:
|
Citaat:
whahaha |
Citaat:
weet je hoe cool dat is :D ik zou dat zeker wel doen mwhuahaha je kan het beste een pak huren idd |
Een wit pak, gecombineerd met witte schoenen, en een roze overhemd!
50 Cent is 'r niks bij! ;) |
Als je echt gruwelijk hard voor lul wilt lopen moet je in een wit kostuum gaan, ja :rolleyes: Dat wordt gewoon niet gewaardeerd, als je fout wilt gaan doe dan een normaal kostuum aan met sportschoenen en een baseballpetje ofzo, à la Justin. Maar 'fout doen' met een wit pak is zó over.
|
Citaat:
|
ik wil een ROOD pak.. een zwart tshirt eronder en zwarte schoenen en een rode hoed.. zo een als fifty cent zon hoed:)
dat is zooo cool :D moet jij ook doen gekkelex |
Citaat:
|
Ik had vannacht een Amsterdam gala(hockey), en geloof me de mensen in het wit werden echt uitgelachen.
btw je gaat er toch niet bijlopen als een mother focking pimp. |
Citaat:
waarom? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ja maar ik vond jou manier van zeggen en taal gebruik niet zo dus wilde het op mijn eigen manier doen |
Op je 12e zou ik niks gaan kopen, straks ben je er weer uitgegroeid, zonde van al dat geld.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou d'r een huren.
Kun je wel in het telefoonboek kijken ofzow. Die pakken zijn super duur vooral als je iets aparts wil. dus... ach jah zwart is mooier :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
okee schatju ;) :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bij het sjpasshoes (ofwel feestwinkel)
enne, een wit pak is (y) :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jee, wat zijn we weer lief vandaag! :D
Ontopic: al enig idee wat je gaat kopen sexylexy? Ik geloof dat ze bij C&A ofzo ook wel pakken hebben, die zullen vast niet zo duur zijn. |
Kerst Gluhwein Wit
Doe je knip dat niet aan knul;) |
ik kon nergens witte vinden :(
ik heb nu wel een zwarte |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
flame flame flame.
|