![]() |
Forumchemie
Met welke mensen heb jij een onontkenbare forumchemie? Wie maakt onvermijdelijkerwijs altijd dezelfde opmerkingen als jij, wie lacht om jouw humor? Wie is jouw Bassie, wiens Adriaan ben jij (ok, geen goed voorbeeld)? Wie is jouw Mini, wiens Maxi ben jij? :p
Ik heb met niemand chemie. :( :o :D |
Niemand :( .
|
Citaat:
|
Tenzij iemand nog iemand zoekt?? :(
|
Citaat:
|
Dwars, maar die komt al een eeuw niet meer op dit forum (n) :(
|
Citaat:
|
Peaceflower vind ik zelf eigenlijk wel :o (y)
|
Sinds Bos en Balkenende heb ik n hekel aan t woord "chemie"(Balkenende: Er was geen chemie). :D
|
Volgens mij begon Bos daarmee. Nog zo'n politiek taalgedrocht: "de zwarte piet schuiven naar..."
|
oid :)
|
Citaat:
|
Koen, Simon, Jon
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*geeft opmerking van de maand-award* |
Citaat:
|
Citaat:
|
iedereen heeft op een zekere manier chemie met mij :d
|
Citaat:
|
Citaat:
ga alsjeblieft niet doen als je meer of beter bent dan de gemiddelde forummer :p |
Ik hou niet zo van chemie... Dat heeft met scheikunde te maken, en daardoor ben ik de eerste keer gezakt op de havo...
Ach, misschien is dat ook wel het beste wat me ooit is overkomen:) |
Mysterons en ik werden bijna als 1 gezien geloof ik :P
Ook kan ik veel dingen quoten van MoonMonkey |
geen idee, maar ik kan wel aardig overweg met Ketjing (y)
|
Ik weet natuurlijk wel van wie ík erg chemische reacties krijg :o:p, maar bij wie het ook wederzijds is..?
|
Citaat:
En ik ben minder dan de gemiddelde forummer en daarom is er geen chemie. |
Citaat:
|
Dat is er al 1 met wie het wederzijds is :cool:
|
Breek me de bek niet open.
|
Citaat:
|
Telkens als ik gequote word heb ik het gevoel dat er een vleugje chemie in de lucht hangt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niemand :o
|
niemand
|
Citaat:
|
De chemie die ik met iamcj heb is een heel ander soort chemie dan jij nu bedoelt...en het is, gelukkig, ook niet echt forumchemie meer, zeker niet alleen dat.
Degene met wie ik de meeste forumchemie heb, zijn denk ik Quiana en linda85, die quote ik wel vrij regelmatig, geloof ik. En er zullen er misschien best nog een paar zijn. |
Niemand eigenlijk, maar er zijn wel een aantal mensen die vrij vaak dezelfde mening als ik hebben en die ik dan quote. Weet zo even niet wie ook alweer :o
|
Ik kan het erg goed vinden met Lana, Tof wijffie (y)
Dat krijg je he als je allebei een ongezonde liefde hebt voor muziek en britse series. |
n0-one
|
Morrrrgan, Faery, Chimera, SisterOfMercy, Negrotiator, Sidhe, N00dles, S, Para!, Ninh.. Mm. Rotgeheugen, meer kan ik me niet herinneren. :D
Althans, dit zijn de mensen om wie ik persoonlijk moet lachen. Geen flauw idee of 't wederzijds is, bij de meeste. |
Citaat:
|
Citaat:
|
met de leden van de forumpolitie natuurlijk
en kenjirro ook wel denk ik |
Citaat:
;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35. |