![]() |
waarom zit jij vanavond thuis?
waar om zitten jullie vanavond thuis? in plaast van uitgaan met je vrienden?
|
omdat k ziek ben
|
Ik heb geen vrienden, net als de rest van de mensen op dit forum
En dit is nogal een waardeloos topic.... |
Citaat:
|
Omdat ik niet graag uit ga
|
Citaat:
|
kben gestresst en ga vanavond gewoon vervelen
|
Omdat ik morgen uit ga, en vanavond ga slapen.
|
Citaat:
Dat wist ik natuurlijk al! ik zit hier lekker voor te drinken, voor vanavond |
Citaat:
|
omdat ik morgenavond uit ga
en omdat ik nu moe ben omdat ik midden in een toetsweek zit. tevreden met antwoord? |
Citaat:
|
Voornamelijk omdat ik ziek ben, bezig ben met brieven, cadeautjes en kaartjes, en het huis een rotzooi is. :s
|
Citaat:
loser |
omdat ik om 1:00 voor een personeelsvoorstelling bij de bioscoop moet zijn en omdat ik brak ben van woensdag en donderdag avond...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
sjonge jonge jonge dat snapt toch iedereen maar jij natuurlijk weer niet, dus..... mijn enterknop plakt van de cola die er net is over heen gevallen! |
Citaat:
|
* omdat vrijdag geen leuke uitgaansavond is in Tilburg
* omdat ik moe ben en geen zin heb om uit te gaan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En je kunt ook zin maken!! |
Omdat ik een beetje ziek ben (n).
|
omdat ik niet uit mag van me ouders (BELACHELIJK)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en anders pak je de kettingzaag toch uit de keukenla en rasp je je kop er zomaar vanaf!! |
omdat ik vroeg ga slapen
|
Omdat er op school weer het jaarlijkse galabal is (heel leuk: alle jongens in smoking en alle meiden in jurk) en ik besloten heb om, in tegenstelling tot ál m'n vrienden, niet te gaan. Waarom? Omdat ik er genoeg van heb om voor de zóveelste keer op rij de énige te zijn zonder vriendin. Al m'n vriendinnen en vrienden hebben een vriend/vriendin en altijd ben ik de enige op de groepsfoto (die daar traditioneel wordt gemaakt) die vrijgezel is. daar had ik dus geen zin an, net zomin als an 't feit dat m'n grote liefde, m'n beste vriendin, met haar lover zou komen.
|
Citaat:
Als je nou slim was geweest dan had je gewoon een hoer gebelt en die in een kinky jurkje gestoken en daarmee naar het kerstbal en dan had ja je grootste liefde een schop meegegeven want dan ben je toch van neuken verzekerd! |
omdat ik moest werken en moe ben, ga zo maar slapen denk ik..
|
Citaat:
|
omdat ik morgen heeel vroeg uit me bedje moet :P en iedereen is familie-achtig bezig :S volgens mij heb ik een feestdag gemist ofzow....
|
Citaat:
en het is altijd mooi meegenomen dat je een neukertje hebt!! en ok als je het wilt weten mijn eerste levensbehoefte is wel sex!! |
Citaat:
en blijf met je gore poten van die crack af!!! dies van mij! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ga jij maar koeien van achterpakken, en geef die maar veel liefde!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|