![]() |
13
Ik zie de Topic er niet van. Waar is die? Als ie niet bestaat dan;
Wat vinden 'we' van 't spel? 't Lijkt mij erg leuk. Oke.. |
Je kraamt onzin uit, Pieter.
Maar xiii lijkt me wel een uiterst vet spel...comic style graphics spreken me wel aan. maar een keer zien te downloaden dus. |
Ik vind het origineel, dat wel.. ook leuk om ff te spelen maar tis maar een korte SP vind ik, wel jammer
|
Kheb hem op de Xbox en vind het op zich wel een aardig spel, maar soms gebeuren er dingen die ik niet had verwacht... Zo verscheen er ineens een team vol met bewapening voor mijn neus XD
|
De titel moet je natuurlijk wel zetten als "XIII" en niet als 13, dat leest zo 'vertaaldnaarnederlandsomdatwehetandersnietsnappen'
|
leuk om een keer te huren, maar ik ga hem niet kopen. Er komen opeens veel te veel leuke xboxspellent tegelijk :(
|
ik heb 'm op Xbox, maar 3 keer gespeeld ofzo, vind 'r niet veel aan, misschien moet ik wat verder komen in 't spel ofzo :)
|
Gaaf spel. Ik heb hem uiteraard op de PC. Vooral leuk omdat het in zogenaamde cell rendering is gedaan, oftewel cartoonstijl. Wel vervelend dat het savesysteem niet echt lekker in elkaar zit en dat het een beetje kort is (vier CD's is even een weekendje doortrekken).
|
Wat zijn de systeem eisen eigelijk?
Die cartoon stijl is gaaf. Ik zag laatst reclame van een X-Box met dat spel (en nog een ander spel) voor 199 Oiro. En ik betrapte me erop dat ik even nadacht of ik dat ding moest kopen. :| Hopelijk doet ie 't op mijn PC. Maar dat lijkt me sterk. Dus vandaar de syseem eisen vraag :). (PIII-1000 NVidea(??)2MX(??) 256MB RAM) |
De systeemeisen zijn niet echt heel erg hoog, aangezien XIII gewoon de Unreal-engine heeft, ik geloof versie 820 ofzo. Dat is een eerdere versie dan UT2003. In principe moet het goed lopen op een DirectX8-kaart, dus een Geforce 3/4 TI, Radeon 8500 of hoger. Een Geforce 2MX/4MX is onvoldoende om het lekker te kunnen spelen. De processor hoeft niet bijzonder snel te zijn, maar een Athlon 1400/Pentium-III 1333/Pentium-4 1.5 GHz is toch wel het minste.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dank voor de info. 25 FPS is mij ook te langzaam. Ik wil ook de hele tijd soepel beeld. En dat is dan blijkbaar 50+ FPS. Jammer dus.
Dan ga ik maar weer TTDLX-en :). |
Citaat:
|
XIII is echt wel masterlijk kerel...op het eerste geziech dan...als je het een tijdje hebt gespeeld wordt je der een beetje pia van...tenminste dat vind ik...maarja.. :)
|
Misschien als ik Rainbow Six 3 heb uitgespeeld dat ik aan XIII ga beginnen, ik ben met Rainbow six 3 op de helft dus dat moet goed komen! ;)
Ik hoop het toch wel binnen 4 dagen uit te spelen! :P Zodat ik goed genoeg ben om het online te gaan wagen :D |
Erg leuk gedaan in de stijl van Jet set future radio (waarvan ik de GP immer vind zuigen) maar f*ck die Batman kreten maken mij het al helemaal niet waard om het spel te lenen laat staan kopen.
:s |
Citaat:
|
het is een extreem cool spel :)
en online is helemaal hip! |
Als het spel net zo gaaf is als de strip waarop hij gebaseerd is, dan belooft het wat. Maar goed, ik heb alleen de strips gelezen.
|
Leuk spel. Sfeervolle singleplayer, het snipen is leuk gedaan.
|
Citaat:
|
En trouwens wat een achterlijk save-systeem btw :>
|
Citaat:
(als we toch gaan mierenneuken ;) ) Ik heb m trouwens net, lijkt me erg leuk (op aanraden van iemand anders). De tekenfilmstijl spreekt me enorm aan. Er was trouwens ook een racespel gemaakt in dezelfde stijl, weet alleen niet meer hoe 't heet. Iemand? |
Ik ben XIII net uitgespeeld en er komt dus nog een vervolg op maar ik snap er verder niet zo heel veel van hoe het zou precies zit. Kan iemand mij vertellen waarom hij nou juist XIII is?
|
ik heb net medal of honor rising sun uitgespeeld, en eergister rainbow six 3, dus misschien heb ik nu tijd om aan XIII te beginnen! :D
|
Hmm, ik ben niet echt enthousiast over het spel.
De stijl is echt super, en de manier van vertellen ook. Wat dat betreft hebben ze de 'comic-feel' perfect weergegeven. Maar qua gameplay schiet het spel in mijn ogen echt te kort. Het is zo lineair als de pest. Nergens heb ik echt het gevoel gehad dat ik een 'op zichzelf staande wereld' betreed, maar meer gangetje voor gangetje, kamertje voor kamertje, leveltje voor leveltje af moet werken...Ook de hoeveelheid details in de omgeving is maar matig. Kale muren, weinig interactie, op een paar voorwerpen na. De wapens waren ook niet cool. De rifles zijn ongelofelijk onnauwkeurig, zelfs als je één kogel tegelijk afschiet. Mikken op lange afstand werd hiermee dus een kwestie van geluk. Het kwam er op neer dat ik gedurende (vrijwel) het hele spel met mn pistooltjes en revolver heb lopen spelen, die tenminste op de crosshair nauwkeurig hun doel raken. ...nog wat vergeten? Ik vond het ook te kort, en het werd nergens écht moeilijk (op hard). Nog al een teleurstelling dus...:\ |
Citaat:
dat spel heet auto modellista |
Citaat:
ikzelf heb hem vanmiddag gekocht en ik heb net een uurtje gespeeld, tot nu toe vind ik hem goed, en de comic-style is ook cool(y) |
Citaat:
Deel je mening! |
Citaat:
|
Citaat:
|
kheb de demo op de ps2 gespeeld, leek me wel een leuk spel
maarja ik koop geen shooters op de console aangezien ik dat niet echt relaxt vind spelen |
De singlepayermode sucks
Maar gelukkig kan je online! |
Hoe kan je trouwens quickloaden met de singleplayer? Als ik F5 druk "quicksaved" hij, maar als ik op f8 (of f9, kweet niet zeker) druk, gaat hij meteen terug naar het begin van het level.
of kan het gewoon helemaal niet? :P |
Kan niet nee. :P Drie hoeraatjes voor het save systeem!
|
Ik was er ondertussen zelf al achter gekomen, maar toch bedankt :)
Wat een onzin eigenlijk, het spel op zich is hardstikke tof, maar dit savesysteem is slechts negatief voor de speelervaring :( |
Het spel rockt keihard, ik heb het eindelijk uitgespeeld en ik ga nu met rainbow six 3 verder (y)
Al was het spel idd wel wat simpel, ik heb zelden moeite gehad met levels.... |
Ik vond 't vrij onorigineel. Qua graphics is 't spel heel origineel, maar dan is de gameplay en 't verhaal vrij matig.
Maargoed, ik heb 'm op de XBox gespeeld, en 't speelde wel lekker weg verder. |
Heel leuk spel! Maar replay value? :s Kheb het 1x gespeeld en zie het niet zo zitten om het nog 1x te doen in een korte tijd. Maar dat komt wel weer! Ik vond het overigens wel relaxt dat het een wat langer spel is dan bv Max Payne 2 & Call of Duty.
|
Ik zal 'm binnenkort ook eens gaan downloaden. (y)
|
Citaat:
|
Ik heb 't ondertussen ook. (Orgineel!) (Oke, wel tweede hands.)
En 't is op zich wel leuk. Maar 't save systeem is K*T en (maar dat kan ook aan mij liggen) ik kan de documenten niet zien onder 't spel zelf. Ik moet dan eerst exit-en zeg maar. |
Zekker maf spel coole graphics
trouwens en komt ook een vervolg uit wat ik ha m uitgespeeld stond en "to be continued........." wie heeft hier mer nieuws van?? greetz Maradinus |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11. |