![]() |
Genderdysforie
Wat is jullie mening over genderdysforie?
En als je het goedkeurd, zou je er dan mee in bed willen liggen?? :D |
Misschien helpt het als je even uitlegt wat het precies is.
|
Goed dan, ik dacht dat de gemiddelde forummer hoogbegaafd is.. :rolleyes:
Maar genderdysforie is een ander woord voor transeksualiteit. vb; je krijgt een kindje (jongetje), en wanneer dit kindje 4 is en dus al kan praten, begint deze te spelen met barbies en al te zeggen dat ie een meisje is. Op school speelt Ferdi [zo heet je kindje] met meisjes te spelen ipv met jongens. Wil liever meisjeskleding aan en zegt dat ie een meisje is. Op z'n 13e besluiten ouders en Ferdi om naar de dokter te gaan, waardoor hij speciale pillen krijgt. Deze pillen houden de puberteit tegen, zodat hij geen baard in de keel krijgt, geen overmatige haargroei enzovoorts. Wanneer ferdi 18 is geworden, mag hij een operatie ondergaan. Maar zo'n operatie gaat natuurlijk niet zomaar, veel gesprekken en hij moet echt al gaan leven als een vrouw. Dan wordt zn lul eraf gehakt, en krijgt ie een mooie kut. Hij krijgt pillen waardoor ie een vrouwelijker hoofd krijgt, en vrouwelijkere stem + borsten + figuur. Hij is nu omgedoopt tot kelly. Kheb ook nog foto's van zo'n operatie maar die moet ik ff zoeken, zijn wel ranzig :D |
Niet alle forummers weten wat genderdysforie is, dan is het wel handig om even uit te leggen, vandaar dat ik vroeg. Maar goed, om even ontopic te gaan:
Ik heb er niet zo veel problemen mee, ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel vreemd vind. Maar ik kan het ook wel begrijpen. Maar nee, ik zou er niet mee in bed willen liggen. |
Ik ga helemaal mee in de mening van iemand of niemand.
|
ik wist wel wat 't was, had 't laatst gelezen in de yes oid. :)
maar ik zou er niet naast willen liggen, lijkt me niet echt een fijn gevoel. zou altijd in m'n achterhoofd hebben dat 't ooit een vrouw was (n) |
God heeft mensen geschapen zoals ze behoren te zijn. Transseksualiteit of whatever past daar totaal niet in en dientengevolge keur ik het ook volledig af. Evenals homoseksualiteit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
De onwetenden en onbeduidende mensen zelf. Mensen verkennen, want het zijn net lammetjes. De mens neigt naar hetgeen nog niet ontdekt is. Kijk maar naar Columbus en Maggelaen. Allemaal ontdekkers, want het zit in de aard van het beestje. Zo is het ook met dat soort verschijningen, het is niet normaal, maar mensen neigen naar het onbekende.
|
Ik heb op zich niets tegen transsexualiteit. Maar ik zou niet met een transsexueel in bed liggen. :p
|
Citaat:
|
Niets mis mee. Jammer van de toon van de topicstarter. Het zijn ook mensen hoor.
|
Ik was niet blij, want zij bleek een hij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm, die Kelly is een voorbeeld van een gek mens. Net als bijvoorbeeld Nikky Nicole (geen transseksuele, maar wel travestiet). Tsja je moet zoiets niet per definitie uitsluiten. Als ik geloofde in het heil van seksualiteit zonder liefde zou ik er niet vies van zijn, maar ik geloof daar niet in en ik denk niet dat ik ooit een diepe liefde zou kunnen voelen voor een man, zegmaar. Mannen zijn gewoon erg onaantrekkelijk qua persoonlijkheid. Mja.
|
Ik vind het actually zeer ranzig en heb er liever niet mee te maken. Kortzichtigheid de gexte.
|
Citaat:
|
Als die mensen zich beter voelen na zo´n operatie, vind ik het best. Maar ik vind het wel een raar/vreemd idee.
|
Citaat:
|
nooit zo iemand ontmoet, en ik weet heel zeker dat mijn vriendin nooit een mannetje was :D :D :D
|
Citaat:
Maar goed t laat me koud, in die zin dat ik er geen enkel bezwaar tegen heb wat mensen met hun lichaam doen om zich gelukkiger te voelen...al moet ik er zelf niet aandenken dat er één bij mij in bed ligt, want dat vind ik nogal eng... :o |
Citaat:
Degeneratie van normen en waarden (n) |
God god, t meisje heeft n nieuw woordje geleerd op school.
Maargoed, iedereen moet doen waar ie zichzelf t lekkerste bij voelt. Ik zal dr niet wakker van liggen iig. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
foto's, foto's..!
|
weet iemand hier hoe een hermafrodiet in mekaar zit? zeg maar, hoe dat dan zit? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat doet me denken aan die aflevering op jerrry springer too hot for tv waarbij een manvrouw zijn geheim opbiechte aan een man waar hijzij mee gesekst had , toen de man rustgevend zijn hand op de hand van de manvrouw legde, en toen het geheim hoorde , is hij terecht over de rooie gegaan binnen 1 seconde.
|
Citaat:
|
Waarom vind iedereen hier het zo'n eng/vies idee?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic - mochten ze een vrouw ooit zo goed kunnen ombouwen dat ze een man is geworden, en een aantrekkelijke man op wie ik verliefd ben, dan tja, waarom niet? Maar vooralsnog is het niet gelukt om goed een penis aan te zetten, dus ik heb weinig hoop. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|