![]() |
De kronieken van de dag. (mix cijfer-voor-je-dag & steekwoorden)
Twee dezelfde soort topics is wat overdreven, daarom een mix van beiden. In deze topic kun je dus gewoon steekwoorden posten, maar je kunt er ook voor kiezen om +/- steekwoorden te posten mbt je dag. Ook mag je gewoon op schrijven hoe je dag is verlopen, en sommige punten die jouw erg aangrepen, nauwkeuriger te beschrijven.
Probeer niet alleen negatieve dingen op te schrijven, maar ook de, eventueel hele kleine, positieve dingen. En post ook eens als je een goede dag gehad hebt. Posts over am zijn ook in deze topic niet toegestaan (zie announcement voor het waarom), houd hier dus rekening mee. Het vorige Een-cijfer-voor-mijn-dag-topic Het vorige steekwoordentopic |
Voor de duidelijkheid:
Citaat:
|
Dit is dus gewoon de mix :)
okee, leuk :) |
OK:
+ Lang computeren + Mooie muziek - Moet boek nog lezen - Gefrusteerd gevoel :( Een 6. |
+ zo korfballen
- zo door de regen en kou fietsen om er te komen - voel me lichamelijk niet lekker + morgen wordt leuke dag - maandag wordt een kutdag tot nu toe een 6,5 |
+ lekker ontbijt op bed gehad
+ huiswerk gemaakt +/- drukke dag vandaag +/- klote weer - moe - pijn - nog meer huiswerk - geen wedstrijd Een 7. |
-ik moet nog bezorgen
-in de stromende regen -en nog 2 reps leren +??? Gemiddeld dus zwaar onder een voldoende..... |
- weer ooronsteking
+ hoera, ik kom weer op mijn oude gewicht :D + verrekt snel ook - relatieschurft. keuzes, keuzes en nog eens keuzes. Eigenlijk is deze dag een 8,5 waard, maar de relatieschurft schopt het gemiddelde naar beneden. 6,5 |
k*t weer! (n)
helemaal verzopen! gewerkt morgen lekker vrij uitslapen zwemmen zo shoppen (ja, met dit weer ;) ) nieuwe kleren money money money :D A gezoend again :o was wel fijn memories als we ouder zijn :) leuk hihi moe zere rug zoals gewoonlijk oom uit A*dam zometeen hier leuk! |
- Verkouden en keelpijn
- Verstuikte enkel :( - Verveel me - Heb een bril nodig - Hoorde net dat m'n opa niet lang meer heeft :s + Veel lieve mailtjes van vrienden :) + Word 'vertroeteld' door m'n moeder + Ben plannen aan het maken voor de kerstdagen met m'n moeder Een 5 maar :o |
oké een mix... goed idee wel :)
ik heb nu niet veel tijd, dus ik houd het op steekwoorden. jeroen uit eten leuk moeilijk chique moeilijk moeilijker moeilijkst besproken met zijn psych over mij psychoterapie?! natuurlijk niet joh! mir kerstmis bijna 4.4 voor duits (n) :( klote toetsweek achter de rug mja werk ging wel morgen weer werken vast gezellig kerstsfeer op werk morgen :D om er toch een cijfer aan te binden (maar dan over het hele weekend, met vooruitzicht morgen en terublik van gister) een 7,3 :) |
+ dans (op theaterschool) was echt super leuk
- toneeldocente was ziek en de invaller was minder leuk - m'n angst bij dans opzij gezet en me compleet gegeven. Vervolgens hard onderuit gegaan :( - Misverstand met m'n moeder + misverstand oplossen met m'n moeder ging erg goed :) + Leuke galaschoentjes gekocht een 7 ofzo |
O dit topic was er al, heb ik een beetje te laat gestemd :o
Maar het is zoiezo een goed idee. + leuk uitgeweest gister + david + mahjong + vanavond tv kijken - had even de pest erin - (door onder andere: ) regen - moet leren - nog geen telefoontje een.... 6.8. |
- Moest vroeg opstaan omdat de telefoon ging.
+ Wel te horen gekregen dat ik geen voetbal had in de stromende regen. + Beetje ge-internet. + Film gekeken. + Ga nu douchen. Het is wel een 8 waard. |
geez
moe was wel leuk lieve kids hmmmmm eenzaam stil maandag onderzoek VGT BT geen zin ik wil gewoon lekker vakantie kusje? Mijn dag heeft een 6,8 |
+tot 12 uur in mijn nest gelegen
+gewinkeld in Sittard +oude vrienden tegen gekomen +wat gekocht +gekletst met een vriendin +verliefde glimlach op mijn gezicht -het regende en was koud -gevoel dat tijd langzaam gaat, een 7,5 voor mijn dag :p |
Yliek, = jij nieuw?!
of heb je een andere / tweede (of derde, of vierde, en zelfs vijfde nick is geen uitzondering meer) nick?! anyway, mijn avond, want de dag had ik al gedaan moe hoofdpijn idols was grappig bij annelies gekeken gezellig bij annelies 2 van dr zussen en een vriendin van dr zus waren er ook (okay, dit was een zin :p) niet heel erg lelijk dan? mir... worried dat ene was roze gedrukt, omdat dat het grootste gedeelte van de avond was en die was heel gezellig. die andere dingen wat minder belangrijk een 8,8!! :D woei!! |
- missen... :(
- hoofdpijn + was gezellig op m'n werk + Legally Blonde was leuk + dag is voorbij, nog 2 dagen tot dinsdag ;) Een 7. |
hm...
net een heel pak met straciatella capucino *ofzo* yoghurt weggegeten en friends gekeken *grinnikt* vandaag was wel koewl concours was ook erg leuk *slijmt bij WooF:P* vanaf 22.00 wast het geweldig :) handen ;) *grinnikt* niet gedacht dat ik me zo kon voelen eigenlijk ook niet gedacht dat het zo leuk kan zijn om verliefd te zijn.. *zucht&zwijmel* hmmmm...... meer................... |
ziek
geen zin meer zwemmen bah moe *terug in bed wil kruipen* stomme keel stom hoofd en stomme ongesteldheid! :( huiswerk komt natuurlijk niks van! :| klaarmaken getsie bah bah bah (n) |
+ Lekker uitgeslapen
+ Voel me al een stuk beter + Kreeg een lekker ontbijt van m'n moeder + Enkel voelt veel beter - Wil naar buiten - Heb spierpijn in m'n armen van het krukken lopen + Ga zo appeltaart bakken + Vriendin komt straks langs Een 8 maar (y) |
- kloteweer
- veel huiswerk te doen - moe - keelpijn en verkouden - rommelige kamer waar ik me aan erger - bibliotheek boeken die nog steeds teruggebracht moeten worden + tekenen gaat vooruit + vriend belde net + vanavond naar m'n vriend toe + grote financiële meevaller + verwarming lekker aan Och ik geef deze druilerige zondag toch nog wel een 6je. :) |
+ Erg leuk weekend achter de rug
+ Lamb, mn favoriete bandje, eindelijk live gezien + Ben de hele middag met mn wiskunde bezig, en tot nu toe snap ik alles wat niet vaak voorkomt :) + Alles gaat weer helemaal top tussen mij en vriend + Net een lekkere cake gebakken - Redelijk moe van het weekend - Morgen een Frans SO die ik nog moet gaan leren, alhoewel dat weinig zin heeft aangezien ik voor frans altijd lage cijfers haal - Kan door mn huiswerk geen andere dingen meer doen vandaag hmm, een 9 voor het weekend, 7,5 voor de dag. |
+ lekker uitgeslapen en gedoucht
+ mn tamagotchi gevonden + mn bio opdrachten gemaakt + msn-en met Mies - mn brief van engels ben ik kwijt - snap wiskunde niet - verveel me - saaie dag ondanks dat het een saaie dag is toch een 7 :) |
+ een na laatste boekverslag af
+ GALA'S AANKOMENDE WEEEK 0 Fitnessen 0 bijles gaat niet door - nix boeinds gebeurd Een 7 :) |
ruzie
again dingen gezegd die me echt heel veel pijn doen ze begrijpt me ook niet klotegevoel andere vriendin al verteld ik wist het.. lullig nog meer kutgevoel gevoel"ik kan dr maar beter niet zijn" stom haat mezelf kutzooi setweek wanneer word ik nou eens ongesteld? kom niet meer uit me woorden + engels gemaakt, en nog leren.. +economie gemaakt.. (moet helaas nog een hoofdstuk) maandag gesprek "hoe nu verder.." gevoel over dat gesprek |
weekend was gezellig
post kerstzegels :cool: kettinkje kopen morgen tussenuur radio lampjes agenda rustig bijna vakantie! En dan geef ik het cijfer voor t weekend: 8 :) |
voor vandaag:
+mooie muziek -negatief gevoel/instelling -geen concentratie voor huiswerk/leren +wakker worden met vrienden +boeken -voornemens voor de dag niet gedaan 4,5 |
verdrietig
|
+ wat 'voller' en blijer en energieker dan gisteren
+ goed gefitnessed vanmorgen + Al wat werk verricht + Nog geen mensen vandaag gehad die me gingen afzeiken :o :p - weer slecht geslapen door storm :mad: |
+ Kon uitslapen
- Ben nog steeds een beetje ziek + Mocht thuisblijven + Kan alweer bijna zonder krukken lopen :D - Moet eigenlijk veel huiswerk maken en heb nog niks gedaan + De zon schijnt! Het positieve overheerst, dus een 7,5 (y) |
koud
verkouden (maar dat is heel nederland geloofik);) last van hoofd Toch schoolwerk gedaan + ging best redelijk + straks weer bezig + Ik wil mij zinvol voelen Moe. |
Mariamne: dat zijn geen steekwoorden, dat is gewoon 1 zin op heel veel regels. ;)
- ik denk teveel - missen - slecht weer - ik doe niets + weer op mijn kamer + muziek + gezellig + warm Tot nu toe een 6,5. |
Whaaa Verliefd +++
Gek ++ Blij ++++ Ongeconcentreerd bezig --- Tentamens ------^3 Minder blij -- Het maakt allemaal niks uit -/+ Kan nog maar aan 1 iets denken -/+ onzeker --- wat probeert ze duidelijk te maken -- Kerstgevoel + Lord of the rings +++ |
- koud
- verveel me - last van oa m'n buik - moet huiswerk maken - 'k zou willen dat ik kon tekenen Toch een 6,5...waarom? Omdat een mens zich rotter kan voelen. |
-rugpijn
-en de rest, ziek dus -mis iedereen van school -moet kerstboom optuigen, geen zin -zweet me dood -straks komt S, geen zin +me pa valt mee vandaag Euhmm..een 5je |
+ik voel me best goed
-Ik moet nog twee repetities leren.... een 6je |
kertboom staat er
nu ist kerst :) practicum achja en nu? bijna af maar 7 pag. :s morgen komt goed tis weinig straks keyboardles niet gestudeerd bloktoets VGT iejuw... Maar dat kerst!!! :) |
laatste toetsen gemaakt
toetsen gingen wel nu nix meer toen leuk telefoontje gehad lief kerstkaartje gehad bij gekletst zenuwachtig>> morgen punten terug toetsweek :s geen spanning meer van toetsen :) kerstkaarten zelf verstuurd totaal: 7.8 |
Ik vraag me af of het talent 'meest kwetsende opmerkingen maken naar één persoon' alleen maar van vader op zoon overgaat.
En. Moe. Koud. Kerstkaarten. Twee eraf, drie erbij. Bijenkorf. Wisselend :s/:D. Dankzij mijn lieftallige vriend & Lisanne. ;) |
gisteravond belde een vriend van me op, Twan, om nog even door te nemen hoe we vandaag naar het feest zouden gaan etc etc.
Twan:"ja, ik blijf bij Merijn slapen dus kan ik niet met je mee fietsen naar Geldrop.." ik:"aha. maakt ook niet uit, me vriend fietst mee....." Twan:"oh ja, das waar ook... kmaak me helemaal zorgen om niks..." vonk zo lief, dat hij de moeite nam om eraan te denken hoe ik thuis zou komen... jullie zullen wel iets hebben van, wtf? maar kreeg er echt een warm gevoel van vanbinnen... :D |
+ laatste college
+ gezellig + goed gesprek + vakantiezin - werk nou dooooooor!!! :mad: Dat laatste telt erg zwaar, dus een zesje maar ja de dag is nog niet om, dus ik kan nog heel hard aan het werk :) |
Ik maak er helemaal een mix van: ik geef geen cijfer en geen steekwoorden ;)
F*cking buikpijn vandaag :/ Zware band om m'n hoofd Iets te mondig? So verplaatst naar volgend jaar *opgelucht* Goeie cijfers gehaald Een zak van een leraar en toch aardig tegen mij Morgen maar twee uurtjes les *phiew* Lekker relaxt avondje Rot trein met vertraging :/ |
fijne dag op school
ben ik nog verliefd op hem? onverschillig vrolijk ze irriteert me echt dood heb ik het lef om Hem mee naar de film te vragen? pianoles ging goed! vrijdag optreden wat ga ik spelen? ambities zou Hij mij ook leuk vinden? heeft hij spijt dat hij me voor haar heeft laten gaan? mis ik hem? nee nou ja, om dan toch maar een cijfer te geven: een aardige 6,4 :) |
thuis
musical hm niet geweest *grinnik* hij was n uur te laat thuis mijn schuld ;) edit: vragen.. twijfels.. papa en mama weer thuis en ze mogen ook wel weer direct vertrekken sjees.. zeikerds *zucht* voel me rot.. :( *ik mag geen mensen meer uit hun slaap houden vanavond, heb ik besloten. Das niet aardig... *zucht** |
k heb de afgelopen 4 dagen alleen maar gestudeerd :) ben alleen buitengeweest voor me krantenwijk
schaam schaam maar na morgen vakantie dusse mmz deze post past vast niet in dit topicje?? na twas mijn dag LEREN DOUCHEN LEREN ETEN LEREN NACHTJE DOORHALEN STRAKS MORGEN TENTAMEN nu iets positiefs: ik heb een nieuwe teddybeer :P:D |
huiswerk
vader ziekenhuis longkanker? zenuwachtig 5.9 wiskunde :) Een 7. |
muur
moeite je kunt me niet dwingen toch wel neee |
ziek
keel pijn moe vroeg vrij morgen ook vrij whoeiiiii |
+ Geen school vandaag
+ Kon uitslapen - Kriebelhoest - Nog steeds zere enkel - Saai rotweer + Vanavond galadiner - Kan geen galaschoenen aan door m'n enkel Een 6,5 toch maar :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58. |