![]() |
twee gedichtjes
Met je blauwe handen
kleur je door de bossen van lichtgevroren gras lentelend kijk ik toe en plagend bereik je de schaduw van onze zomer om mij vanaf de breedste tak de liefde toe te zwaaien - - - - - - - - Langs de schillen van het clementijntje pel ik me waakzaam door jouw gangen en bed ik me in de genegenheid opdat ik jouw nieuwe wonden met ijzeren zorg bevestigen kan |
Ja! Zo leuk. Vrij.
|
Citaat:
|
Soms denk ik dat je iets teveel de tegenstelling zoekt, iets teveel, maar toch is het leuk, zoals Orchid zegt, vrij, je gebruikt heel veel leuke woorden: "lentelend", "bed", "clementijntje". Ach, die tegenstellingen en het choqueren passen ook wel bij je speelsheid. Leuk!
|
Citaat:
|
ja het komt inderdaad heel nonchalant, en speels over. Da's knap hoor :). Erg leuk om te lezen, dat geldt voor allebei.
|
Alhoewel ik niet helemaal zeker weet waar het over gaat, spreekt de tweede me toch meer aan. Die zegt meer, de eerste komt net iets te beschrijvend op me over. De tweede heeft door kleine stukjes als 'genegenheid' of 'ijzeren zorg' toch iets meer sfeer vind ik. Maar die eerste is niet slecht ofzo, ze zijn allebei behoorlijk goed, maar de tweede spreekt me net iets meer aan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43. |