![]() |
Hoe laat doe jij de gordijnen dicht?
ik op dit moment al, gezellig. En jullie?
|
wij hebben geen gordijnen.
|
wij wel, hele mooie oranje/gele (y)
|
gaaf. wil ik ook.
|
ik knip wel een stukje voor ja af
|
Citaat:
:D |
ik ga daar trouwens niet over en omdat ik alleen om 12 uur (lunch), 2 uur (hond), 6 uur (eten) en 8 uur (fruit) beneden kom heb ik geen idee.
|
Citaat:
|
ik doe de gordijnen niet zelf dicht
|
ow bijna nooit
|
Citaat:
we hebben wel lamellen. Maar das lelijk. Die gaan dicht als iemand zin heeft om ze dicht te doen. |
Citaat:
|
Citaat:
De hele dag dicht? Wrom? |
Dan kan niemand zien dat ik thuis ben,
alsof er ooit iemand langs zou komen natuurlijk :rolleyes: :D |
Als het donker wordt meestal.
|
Wij hebben alleen lamellen en luxaflex... Die zijn wel helemaal uit, maar niet dicht gedraait. Ik hou er niet van als ik niet meer naar buiten kan kijken, dus ik doe ze nooit dicht eigenlijk.
|
luxaflex = vrijwel hele dag dicht
gordijnen = nu dicht anders loeren de buren de hele dag naar binnen hier (n) |
Niet.
|
Ze gaan dicht zodra het donker is.. of wanneer iemand zin heeft om ze dicht te doen ofzo
|
3 seconden voor 7 minunten over kwart voor half 9
|
Citaat:
|
dunno?? :confused:
|
Niet :)
|
daar staat geen vast tijdstip voor.
|
Om 34 minuten, 16 seconden en 82 hondersten over 17 uur. Een geen moment later.
|
mijn gordijnen zijn eigenlijk altijd dicht als ik in mijn kamer ben :o
|
Wij hebben hier geen gordijnen (wonen op een bovenverdieping waar niemand zomaar naar binnen kijkt) maar in het nieuwe huis gaan ze dicht zodra het donker is.
|
Ik doe de gordijnen van mijn slaapkamer dicht als ik ga slapen, rond 11 uur doordeweeks en rond 1 uur in het weekend.
|
het liefst doe ik de gordijnen gewoon dicht, heb ik ook geen last van mij chaggie buren. maar soms als ik extreem vrolijk ben gooi ik ze expres helemaal open
|
Citaat:
|
Zodra het donker wordt. Vandaag al om half 5 ofzo, is gezellig :) In de zomer pas om 10 uur 's avonds ofzo
|
Citaat:
|
Als ik ga slapen. :confused:
|
ik doe ze open als ik er aan denk, maar ik ben nooit thuis, dus meestal zijn ze dicht
|
Als het donker wordt, dus dat verschilt door het jaar.
|
17.00 uur ofzo :confused:
|
Nu. :)
|
als het donker begint te worden
|
Mijn gordijnen zijn vrijwel altijd dicht :/
Maar beneden: Als het donker wordt. |
Als ik ga slapen.
|
zodra ik thuiskom, dan is t meestal al donker dus.
|
Nooit, op mijn kamer pas als ik ga slapen.
|
ik heb geen gordijnene:o
|
Citaat:
|
Wij hebben geen gordijnen, maar lamellen en rolluiken. :p Wanneer we ze dicht doen verschilt van dag tot dag.
|
kheb nog niks voor de ramen beneden... (vriend en ik wonen net samen namelijk) moeten maar snel eens kijken, want het is dus echt niks als iedereen jou wel kan zien zitten in huis, maar jij niks buiten kan zien!
|
Citaat:
Achter ivm inkijk. En verder ook tegen de kou, zomers doe ik ze nog wel eens open. ;) |
als ik tv kijk (anders schijnt de zon op mijn tv) en als ik mn lampjes aan wil doen/donker is
|
gordijnen op mn kamer gaan dicht als ik naar bed ga, en open als ik wakker word.
Gordijnen in de woon- en eetkamer gaan dicht als het donker word. en de gordijnen in de keuken zijn altijd open. |
zo gesloten als maar kan momenteel :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58. |